Bas@ICE said:Netjes hoor, ff opschuren en stralen..
Ik had alleen de rand om het krukas hemd met de as mee laten lopen..dus rond.
apriliarsracing said:btw vervang wel ff je lager als je weer wilt rijden, anders loopt ie vast maar dat had je zelf ook wel door denk ik??
Uhm...duh?
Big B NRG said:Je geeft het antwoord zelf al
Jacco said:Wat zitten jullie in Gods naam allemaal met die spoelkanaaltjes te kloten dan :?:?:?
Std is goed hoor :W
Big B NRG said:Spoelkanaaltjes zijn std niet op maat van de cilinder...dus het heeft wel degelijk nut om daar aan te kloten
Exup: Ziet er netjes uit
roost said:I don't get it why you tune the carters (the piaggio ones) this way, mixture doesn't go directly from the reeds block into the primary and secondary transfers duct! Also the boost port duct is bad, on that edges there are a lot of turbulences.
The mixture goes under the piston! The piston does the suction.
Then, on the carter compression stroke when the transfers open, the flow reverses into the transfer ducts.