mja , als iemand zijn tuning niet vrij wil geven moet ie dat niet aan derden verkopen ,maar dat gebeurt toch wel en dus zal er toch ooit weleens een foto op het internet komen , iedereen kan dan dus zien hoe iemand anders tuned , maar dat wil niet zeggen dat dan iedereen dat na gaat doen , iedereen heeft toch zijn eigen ideeen. ik laat mijn eigen carters ook niet zien maar dat doe ik niet omdat dan iedereen ziet hoe ik het doe maar meer om geen dom gezeur erover te krijgen
ik kijk dit topic nou al heel lang aan , en ik ben van mening dat cartertuning iets is wat je zelf moet uitvinden wat jij voor jezelf denkt wat het beste is , nou laat iedereen hier zijn gebeunde carters zien , allemaal zo'n beetje hetzelfde , ik vraag me dan af waarom mensen dan nog een foto plaatsen hier of iets goed is of niet , als je het niet vertrouwd ga dan eerst testen met de carters die je hebt en ga dan daarna testen met een carter die jezelf naar jouw ideeen hebt klaargemaakt... op een foto kun je niet zien hoeveel vermogen je er mee zal scoren , dus wat is dan goed of fout?
ik zou zeggen , laat iedereen in zijn waarde wat betreft zijn tuningsmanieren , de gene die het goed doen komen vanzelf naar boven met de beste resultaten