om hier eens verder te gaan over roterende inlaten inplaats van chezzmo's topic vol te posten
iedereen heeft ondertussen wel het blok van chezzmo gezien
Linkje
en ook is ondertussen wel het blok van van der kruijs wel bekend
Linkje
maar om nu een wat duidelijkere indruk te krijgen van wat het in houdt een paar fototjes
een piaggio carter met roterende inlaat
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744301.jpg[/ir]
hier is vrij duidelijk te zien hoe het nu ongeveer aan de binnenkant in elkaar steekt
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744303.jpg[/ir]
hier dus hoe de carb komt te zitten ook is al duidelijk dat er weinig ruimte overblijft voor een ontsteking
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744304.jpg[/ir]
hier zijn er al een aantal onderdelen gemonteerd en kun je een beetje een idee krijgen hoe het werkt
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744292.jpg[/ir]
hier is goed te zien hoe het gat van het membraam is dicht gemaakt, onder dit afdichtplaatje zit een membraam waarvan de platen zijn dicht gebogen zodat het niet meer open kan hier door is er meer carterdruk in tegenstelling tot alleen een afdichtplaatje
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744295.jpg[/ir]
en een close-up waar duidelijk op te zien is hoe weinig ruimte er eigenlijk tussen de omtsteking en de inlaat zit
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744299.jpg[/ir]
en hoe het blokje op de motorbeurs in den bosch er bij lag
[ir]http://pic20.picturetrail.com/VOL1246/4370559/9256328/129744289.jpg[/ir]
edit:// blokje op scootercustomshow in saarbrücken duitsland
[ir]http://www.kampfgeschwader.net/SaCs06/Torsten_klein/IMG_CS_230.jpg[/ir]
dit is maar een kleine bijdragen maar ik hoop dat het nu een beete duidelijker word voor iedereen