BartR. said:Het is niet alleen een blok erop lassen, maar ook materiaal toevoegen(En nee, kan niet met Devcon oid gedaan worden.
Er word dus meer gelast dan alleen maar een paar las-rupsjes zoals Ruud al zei.
Er word iig gelast met AlSi5
Ik zat er zelf ook aan te denken om het blok elkaar te steken met lagers en een oud krukasje erin, en dan voorverwarmen tot 150 a 200 graden.
Johan... said:Krukas met lagers erin zetten heeft geen zin, als het vervormt doe je er niets aan.
Iemand had een keer een glijbaantje opgelast met alu, die carters kon ie dus weggooien wan de lageruitsparingen waren geheel vervormt.
EGT said:Waarom een NSR cilinder op een Tomos? :S
Vind dat nou niet de meestlogische keuze, gooi er gewoon een MHR replica scooter cilinder op, veel kleinere spoelpoorten kanalen, dus veel minder geklooi en is nog sneller ook.
melf #50 said:valt wel mee , vaker gedaan maar wil opzich wel..
Hellracer_89 said:én het is er al
én het is scoot
én ik haat scoot.
én het is veel mooier om zon cil erop te maken vind ik, moet niet te makkelijk worden he
Hellracer_89 said:en hoe zit het met zelf alu gieten?
als ik het hele blok oranje stook met een brander, en dan extra alu gieten langs de spoelers?
zou dat werken en is het niet te heet?
miss beetje dom voorstel mja je moet toch iets.
Hellracer_89 said:ja precies
jij zegt dus wat ik denk, en waarvan vele mensen zeggen dat het niet kan en gelast meot worden.
ik prober het idd wel eerst zo, lassen kan altijd nog.
tis wel een beetje beun-oplossing maja
EDIT
maar het kan zijn dat 70 % vd spoelbaan dan uit kneedbaarspal bestaat, geen probleem?