Carter tuning

Status
Not open for further replies.
ja , dat soort party's zie je mij dan ook niet echt verschijnen :p

devcon party : iedereen bij elkaar in een tent en maar carters in klaaien :P
 
melf #50 said:
ja , dat soort party's zie je mij dan ook niet echt verschijnen :p

devcon party : iedereen bij elkaar in een tent en maar carters in klaaien :P

hehe :) Nu weer ontopic, ik hoor het goede voorbeeld te geven ;)
 
Pronk said:
Het is devvvvvvcon met een v, je kan het bij overtoom bestellen, en ik gebruik devcon f2. Probleem is dat je gelijk een megapot moet kopen a 70 euro waar je 50 carters mee kan doen. Het is gewoon goed spul hoor, ik heb er geen problemen mee gehad iig...
ik gebruik gewoon bison metaalepoxy bij de gamma vandaan, kost 7-8 euro en je kan er ook gewoon 3-5 carters mee doen ofzo.
bij mij zit het er al een jaar probleemloos in.
 
Ik persoonlijk vind het spul van bison van de gamma en praxis toch wat minder. de opp waar het mengsel langs komt word een beetje vaag er komt zo'n laagje op wat je eraf kunt schrapen en de kwalteid is gewoon wat minder goed het breekt wat eerder enzo, maar opzich als je er maar iets kleins mee hoeft te doen is het prima spul je moet het alleen wel snel aanbrengen anders plakt het al niet meer 8P. Binnenkort komt er een pot defcon binnen ff kijken hoe dat bevalt :)
 
Aerox-Evo70 said:
ik gebruik gewoon bison metaalepoxy bij de gamma vandaan, kost 7-8 euro en je kan er ook gewoon 3-5 carters mee doen ofzo.
bij mij zit het er al een jaar probleemloos in.
Die heb ik ook idd...maak jij het carter eerst grof met een freesje zodat het beter hecht of niet? Dat doe ik met de devcon wel, alleen is devcon net wat makkelijker in gebruik, omdat het vloeibaar is, krijg je het mooi in de allerkleinste hoekjes, en het is mooier af te werken vind ik. Maarja...freddy heeft mijn pot overgenomen omdat ik misschien 3 carters op jaarbasis doe, en de pot devcon na 3 jaar zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik gebruik nu dus ook de bison metaal epoxy. Zit in zo'n plastic buisje toch?
 
ja volgens mij zit dat in zo'n plastic buisje daar zit dan weer dat spul in en daar scheur je een stuk van af en dat kneed je dan en plak je het op het carter.
 
die metaal epoxy staafjes in een plastic buisje gebruik ik ook... werkt prima, heeft me nog nooit in de steek gelaten tot nu toe
 
Hey...dat is wel interessant spul...daar ga ik eens naar op zoek. Ik heb met kneedbaar metaal toch altijd het idee dat het minder goed hecht, omdat je gewoon meer kans heb op lucht wat er nog tussen zit etc...
 
wouwe said:
als je gewoon de poorten enzo polijst gaat dat dan ok al niet beter ??? of maakt dit niet zovele verschil

Als je het polijst, betekend het niet dat het je vermogenswinst opleverd, het lijkt mij beter als je het een beetje ruw laat...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top