Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Ik heb me mening al lang gegeven, en genoeg argumenten gegeven. En dan zijn jullie het er allemaal maar lekker niet mee eens (op een paar na uiteraard :rolleyes:) het forum is er nog steeds om meningen te geven!
 
Ik ben het met tom eens.. zeker omdat het aangepast is op een pakking (volgens hem). Ik heb geen problemen met de prijs of met dat rest niet is gedaan (want in hun uitleg staat ook duidelijk dat er meer bewerkt kan worden op aanvraag)
Het klopt gewoon niet dat ze de cilinder niet netjes pas hebben gemaakt op het carter..
mijn mening :P

Ook denk ik dat we nu redelijk offtopic bezig zijn :+ dit is daarom ook maar mijn laatste reactie op deze discussie
 
Ik snap niet waarom je Anthony niet persoonlijk benaderd als je ergens niet tevreden mee bent. Wat je nu doet is gewoon laag, op een openbaar forum iemand zwart maken als het ware, terwijl degene die aangevallen wordt zich niet fatsoenlijk kan verdedigen. Het is dat Anthony hier heeft gekeken, anders had hij er nooit achter gekomen. Het is misschien offtopic, en ik wil er ook geen discussie over hier, maar ik wil dit verhaal wel de wereld uit praten.

Je mag 80 euro best veel vinden voor wat er is gedaan, maar als dat gewoon zijn tarief is, dan is het daar gewoon klaar mee. Maar ga niet achter iemand zijn rug om lopen lullen, en al helemaal niet als het om iemand gaat die veel voor de huidige scooterscene betekend.
 
Ik wou gewoon laten zien wat twins doet voor 80 eu. Wat is daar mis mee. Ik geef mij mening. (carter heb ik zoiezo al lang niet meer) maar dat doet er ook niet toe.

Ik maak niemand zwart. Eigenlijk boeit het me ook geen flikker wat jullie er van vinden. Anyway ONTOPIC!!
 
C4rN said:
Ik wou gewoon laten zien wat twins doet voor 80 eu. Wat is daar mis mee. Ik geef mij mening. (carter heb ik zoiezo al lang niet meer) maar dat doet er ook niet toe.

Ik maak niemand zwart. Eigenlijk boeit het me ook geen flikker wat jullie er van vinden. Anyway ONTOPIC!!

Dit topic is er niet voor om te laten zien wat Twins doet voor 80 euro!
 
Als je nou eens 1 keer wat moeite had gedaan om met mij in contact te komen zou ik je het een en ander duidelijk gemaakt hebben waarom we het bij jouw carter zo aangepakt hebben. Als je daarna wat anders had gewild had ik het precies naar jouw wensen aangepast, maar was er wel mijn logo uit gegaan. Ik neem aan dat je dan weet hoe ik er over denk.

Ik ben overiggens wel benieuwd hoe je nu je carter gemaakt hebt en wat je er mee bereikt hebt. Je zou eens moeten weten hoe de wereld van de tweetakt echt in elkaar steekt. :L Ik zie je nog geen kampioen worden met jouw carters.

PS. Het lijkt wel of je er je levensmotto van wilt maken mij zwart te maken.

Ant
:7
 
Was dat trouwens niet dat carter zonder mijn logo ????
Als dat zo is dan was dat NIET zonder reden. Of mischien is het helemaal niet eens door mij gemaakt, dat zou dan ook nog eens kunnen.
 
Twin, helemaal niet bedoelt om je zwart te maken ofzo, en staat ook verder buiten deze zaak, maar kan je nog die vraag van die gaswetten beantwoorden. Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe jullie theoretische thermodynamische wetten toepassen??
 
Johan... said:
Twin, helemaal niet bedoelt om je zwart te maken ofzo, en staat ook verder buiten deze zaak, maar kan je nog die vraag van die gaswetten beantwoorden. Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe jullie theoretische thermodynamische wetten toepassen??


denk je dat hij je exact gaat vertellen over het hoe en waarom zij het zo doen?
 
Twin said:
Ik ben overiggens wel benieuwd hoe je nu je carter gemaakt hebt en wat je er mee bereikt hebt. Je zou eens moeten weten hoe de wereld van de tweetakt echt in elkaar steekt. :L Ik zie je nog geen kampioen worden met jouw carters.


Sorry hor, maar gaan we het nu op persoonlijk vlak zoeken? Ik d8 dat de discussie al beeindigt was. En idd dit was het carter zonder logo.
Maarja dat zal je wel je redenen voor hebben.
 
monkylover said:
kort vraag wat is defcon en waar kan je het kopen


defcon is een soort vloeibaar metaal wat je in bijv. carters KUNT plakken om gaten dicht te maken en/of iets op te vullen.

ik hou er persoonlijk niet zo van..
 
C4rN said:
Sorry hor, maar gaan we het nu op persoonlijk vlak zoeken? Ik d8 dat de discussie al beeindigt was. En idd dit was het carter zonder logo.
Maarja dat zal je wel je redenen voor hebben.


OK dan is dat tenminste duidelijk, als je er nog eens over begint zet het er dan meteen even bij, net zo eerlijk.
Een discussie is per definitie iets tussen meerdere partijen, jij hebt altijd achter mijn rug om gesproken en dat vindt ik niet netjes. Als je het toppic niet verder wilt vervuilen mag je het ook via PM doen.
 
Mensen mensen mensen, dit carter is wel door twins getuned, dat kunnen jullie van mij aannemen,
maar vinden jullie dit niet beetje ver gaan? ik denk ook niet dat dit tom zijn bedoeling was... vrede op aarde!

Gewoon erover kappen en weer ontopic :)
 
Toevallig heb ik vorige week nog een carter zien liggen bij een vriend van mij, die was getuned door twins, heb hier ook wat plaatjes van geschoten, maar lijkt me niet reeel om te posten, ik vind het er netjes uitzien, ook word er nog steeds geen "glijbaan" gemaakt, maar wel word het carter op de cilinder getuned en niet op een pakking, de hoek waaronder het mengsel vanuit het carter de spoelers van de cilinder instroomt is gelijk aan die van de cilinder, dit loopt dus vloeiend over. Verder denk ik niet dat de scooters van twins hoge vermogens halen omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn...
Het zal mischien ook wel gemeten zijn, want denk niet dat ze op de mening van 1000 experts gaan zitten w88... :D
 
melf #50 said:
defcon is een soort vloeibaar metaal wat je in bijv. carters KUNT plakken om gaten dicht te maken en/of iets op te vullen.

ik hou er persoonlijk niet zo van..
Het is devvvvvvcon met een v, je kan het bij overtoom bestellen, en ik gebruik devcon f2. Probleem is dat je gelijk een megapot moet kopen a 70 euro waar je 50 carters mee kan doen. Het is gewoon goed spul hoor, ik heb er geen problemen mee gehad iig...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top