C4rN said:Ik wou gewoon laten zien wat twins doet voor 80 eu. Wat is daar mis mee. Ik geef mij mening. (carter heb ik zoiezo al lang niet meer) maar dat doet er ook niet toe.
Ik maak niemand zwart. Eigenlijk boeit het me ook geen flikker wat jullie er van vinden. Anyway ONTOPIC!!
Johan... said:Twin, helemaal niet bedoelt om je zwart te maken ofzo, en staat ook verder buiten deze zaak, maar kan je nog die vraag van die gaswetten beantwoorden. Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe jullie theoretische thermodynamische wetten toepassen??
Twin said:Ik ben overiggens wel benieuwd hoe je nu je carter gemaakt hebt en wat je er mee bereikt hebt. Je zou eens moeten weten hoe de wereld van de tweetakt echt in elkaar steekt. :L Ik zie je nog geen kampioen worden met jouw carters.
monkylover said:kort vraag wat is defcon en waar kan je het kopen
monkylover said:kort vraag wat is defcon en waar kan je het kopen
C4rN said:Sorry hor, maar gaan we het nu op persoonlijk vlak zoeken? Ik d8 dat de discussie al beeindigt was. En idd dit was het carter zonder logo.
Maarja dat zal je wel je redenen voor hebben.
Het is devvvvvvcon met een v, je kan het bij overtoom bestellen, en ik gebruik devcon f2. Probleem is dat je gelijk een megapot moet kopen a 70 euro waar je 50 carters mee kan doen. Het is gewoon goed spul hoor, ik heb er geen problemen mee gehad iig...melf #50 said:defcon is een soort vloeibaar metaal wat je in bijv. carters KUNT plakken om gaten dicht te maken en/of iets op te vullen.
ik hou er persoonlijk niet zo van..