race rox ommen said:klein vraagie
ik heb mijn carters ook bewerkt op polini evo 70
maar nu ik mijn carters weer in elkaar heb zitten zit er een onefenheid in de boorst poort links boven in
scheeld dit veel en zorgt het voor vermogen verlies of hoef ik me er niet druk over te maken alvast bedankt
wat bedoelt je met "gaatjes"ZipSjezer said:ik zou het idd wat minder stijl laten lopen + de gaatjes dichtmaken en richting de flow opschuren, zien er verder wel netjes uit
Sonic Tuning said:ziet er netjes uit maar ik vind het alleen minder dat je een stuk pasvlak hebt mee gestraald waar de cilinder opkomt.
hebo_nitro said:wat bedoelt je met "gaatjes"
-die van op de laatste foto (van het opvul matteriaal)?
melf #50 said:wat ik wel vind is dat de rechter spoelpoort (op foto links )wel erg kritiek is uitgefreest , je hebt heel weinig pakkingvlak , de spoelpoort van het carter kun je dan beter iets kleiner laten dan de cilinder dan dat je kans op lekken hebt imo.
die putjes boeien geen ruk imo
hebo_nitro said:deze carter is getuned door een firma (welke? heeft weinig belang denk ik.)
ja best wel, namelijk twinsGeoffrey said:best wel bekende firma... ja toch christoph?
mja, zoals ze hier ook zeggen, ik zou de gaatjes opvullen
en lichtjes opschuren
vind het wel best allemaal recht