die waren allemaal uniek per blok,weet ook dat er 1 bij was die nog niet afgemaakt was,waar dus dat plaatje niet b ij zat,pm anders maar kan je hiermee wel mee helpen
Het ziet er idd erg grof uit, ik denk dat je het verkeerde freesje gebruikt, Thinus. Ik zie zelf btw weinig in het glijbaaneffect. Spoelers pas maken is in mijn ogen meestal al voldoende.
het geheel moet indd nog afgewerkt (geschuurd)worden
ik heb iig dit freesje gebruikt:
3e van links alleen mijne is wat dunner
onderbouwing:
ik heb deze glijbaan zo gemaakt om het mengsel asap naar de spoelers te leiden,
door zoveel weg te halen (heb aan de achterkant nog vl. metaal moeten smeren) bereik je ook een iets groter cartervolume
verder heb ik ook goed gekeken naar mijn 3br tuned carter,
heb goed gekeken hoe zij het hebben gedaan en op basis hiervan ben ik begonnen met dremelen,
heb wel nog even een vraag
wat vinden jullie zelf het beste om mee af te werken
-grof schuurpapier
-met een klapschijf:
Beter gebruik je dat rechtse freesje en dan dremel op volle toeren.
Dit gebruik ik zelf ook en als je netjes freest is afwerken niet eens nodig. En hard drukken moet je ook niet doen, gewoon de dremel zen werk laten doen.
ik heb iig niet dit freesje gebruikt, maar zoals ik al zei een dunner (alu) freesje was van dremel en dit leek me wel goed, verder heb ik ook een spits alu freesje wat ook wel handig is
klein carterdeel zijn 2 strips onder gelast, en die zijn vlakgefreest. Nu kan ik aan de binnenkant bewerken wat ik wil. En heb dus het oude materiaal verwijdert.
[IR]http://i31.tinypic.com/2mmsdhh.jpg[/IR]
Voor t grote carterdeel heb ik een stalen plaat vlakgefreest + gaten geboort waarop ik t carter kan vastbouten. Zo trekt het carter niet krom tijdens het lassen.