C21 bestaat nu toch wel echt

Status
Not open for further replies.
ik vind 'em erg mooi! lasnaden en het begin lijken wel een beetje op hr2 op de foto te zien :)
 
Ik vind hem maar lijken op een DPR/KRT/Team2003 pijp voor pia. Ook z'n bananen ding.

Ben benieuwd hoeveel beter hij zal presteren.
 
InsaneMalebrain said:
Voor beide :)

Daar weten ze bij de importeur dan toch niets van !!!

Ik had er meerdere van besteld en vroeg voor een paar extra, kreeg er helaas maar 1 vanwege het feit dat ze zeer beperkt leverbaar zijn op het moment. Meteen gevraagd waneer piaggio leverbaar zou zijn, zij vertelden dat er geen voor piaggio gemaakt worden.

De uitlaat is in werkelijkheid dus niet zoals op de fotos is afgebeeld. Op de foto heeft deze wel iets weg van een HR2 voor minarelli, in werkelijkheid zitten er dus niet zoveel lasnaden in en heeft hij meer een "Yasuni " look.

Als Patrick op tijd terug is van Damwoude zal ik vragen of hij een foto van de C 21 wil posten.
 
Vind dit persoonlijke echt de mooiste Minarelli uitlaat .. zonder twijfel .

Erg mooi stukje gevromd metaal ;)

Greetzz
 
Ben nog bij twins gweest maar geen pics gemaakt aangezien ze al waren gepost voordat ik ging
Vind het een aparte bocht..
 
wooow vette uitlaat :)
zou hem graag willen hebben, maar hangt ervan af of ie ook beter presteert als Hebo racing 2 @Pia, dan koop ik hem zeker.
Greetz Dennis
 
:W
Wh000t geile uitlaat..
ziet er wel weer netjes uit, ben benieuwd naar de prestatie's..

maar waarom maar één ophang'bus' op de uitlaat.?

trouwens dat verhaaltje dat hij als eerst in Spanje zou zijn, k had in spanje gevraagd maar ze wisten daar helemaal niks vanaf.. dus zal wel eerst lulkoekgeruchten zijn geweest..
 
SpeedNRG said:
wooow vette uitlaat :)
zou hem graag willen hebben, maar hangt ervan af of ie ook beter presteert als Hebo racing 2 @Pia, dan koop ik hem zeker.
Greetz Dennis

Hijs er alleen voor mina... (ik neem aan dat je hem voor pia wilde ;))
 
Twin said:
InsaneMalebrain said:
Voor beide :)

Daar weten ze bij de importeur dan toch niets van !!!

Ik had er meerdere van besteld en vroeg voor een paar extra, kreeg er helaas maar 1 vanwege het feit dat ze zeer beperkt leverbaar zijn op het moment. Meteen gevraagd waneer piaggio leverbaar zou zijn, zij vertelden dat er geen voor piaggio gemaakt worden.

De uitlaat is in werkelijkheid dus niet zoals op de fotos is afgebeeld. Op de foto heeft deze wel iets weg van een HR2 voor minarelli, in werkelijkheid zitten er dus niet zoveel lasnaden in en heeft hij meer een "Yasuni " look.

Als Patrick op tijd terug is van Damwoude zal ik vragen of hij een foto van de C 21 wil posten.

klopt, ik kon er helaas ook maar 1 krijgen, deze minarelli pijp dus..
 
wat me opvalt is dat hij beetje wegheeft van de samba.
tailpipeversteviging/demperbevestiging/banaanvormige expantie :p
5.JPG

6.JPG

7.JPG
 
CiRox said:
:W
Wh000t geile uitlaat..
ziet er wel weer netjes uit, ben benieuwd naar de prestatie's..

maar waarom maar één ophang'bus' op de uitlaat.?

Lijkt mij makkelijker spanningsvrij ophangen :)
 
wat mij opvalt is dat de demper langer is het het "yasuni racing" plaatje is verplaats.
en lasnaden zijn anders.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top