sinds vrijdag was ie volgens mij al te downloaden :W :7
Ladies & People,
Aanvraag voor locatie 2007 is door Gemeente, Politie en Brandweer positief geadviseerd!!!! Nu wordt de aanvraag gepubliceerd en kunnen mensen eventueel nog bezwaar maken, maar vorig jaar waren alle partijen positief dus dat moet gewoon goedkomen.....
Lijkt ons goed nieuws vanuit de Tapijtstad Genemuiden!!
Greetz,
KJ
Denk dat het 2008 moet zijn ipv 2007??
Ah zo, maar stel ik kan me inschrijving aan niemand meer geven.
Dan neem ik aan dat me plek gewoon open blijft voor iemand anders, als ik dit maar optijd aangeef ?
Neem aan dat dit geen problemen geef als ik het op tijd door geeft doormiddel van een belletje of een e-mail ?
Kan inderdaad als je je gewoon afmeld door te bellen of een e-mail komt het goed vriend van mij heeft zich ook al afgemeld. En daarna weer aangemeld voor andere klasse en tis goed gekomen dus!
Beste Heren,
We gaan geen plaatsen gereserveerd houden. Vanaf het moment dat het formulier via internet te downloaden is kan iedereen inschrijven TOTDAT de klasses vol zitten.
De deelnemers van vorig jaar hebben dus alleen een paar dagen voorsprong om zo 'zeker' te zijn van deelname. Dat voordeel is nu dus weg, want iedereen is vrij om in te schrijven en er worden geen plaatsen meer gereserveerd.
Greetz,
KJ
Weet jij toevallig wanneer jullie site weer helemaal in orde is zodat je kan zien of je ingeschreven bent.
Vrijdag 29 augustus staat het allemaal online......
Nu even serieus, als het goed is staat morgenavond de lijst online (tot vandaag bijgewerkt) Sta je er dan niet bij, neem dan ff contact op met Roger.
Greetz,
KJ
Nice! :winner: Ben benieuwd
Hoeveel inschrijvingen worden er verwacht ongeveer (schatting)?
En hoeveel plaatsen zijn er maximaal?