This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

gewoon je vehicle dusdanig snel maken waardoor je in de finale terecht komt. Kan je ook niet zeuren dat je te weinig sprintjes mag trekken.....

Kan me vorig jaar bij de SBO anders ook wachttijden van 2,5 uur voor 1sprintje herinneren...

dan weet je meer als mij, heb nog nooit langer als een uur in de rij gestaan en dat was dit jaar Meppel.

ik moet me ook maares opgeven dit jaar. lekker weekend wordt het dan

dan weet je meer als mij, heb nog nooit langer als een uur in de rij gestaan en dat was dit jaar Meppel.

ik moet me ook maares opgeven dit jaar. lekker weekend wordt het dan

Ik had ergens gelezen dat er bij de SBO meppels vorig jaar zeer lange wachtijden waren en dat sommige maar 2 keer hebben kunnen sprinten....

op genemuiden vorig jaar rook ik zo 5 scooters met andere brandstoffen.
en ook met een achterstaaf kwam je gewoon door de keuring.

Beetje ontopic jongens

Aangezien me aerox nog wel beetje loopt ga ik deze sprint denk ik wel rijden als ik vrij krijg Vond verleden jaar erg goed en de hamburgers zijn koning!
Met terug rijden dit jaar bandje goed na de hell helpen})

Beste Allemaal,

Soms moet je idd ff wachten. Vorig jaar in Genemuiden omdat we ff wat problemen hadden met de stroom-toevoer. Maargoed als het lekker weer is dan kun je je volgens mij prima vermaken......

Om het verhaal ook nog ff om te draaien, we moeten bij het opstellen soms wel mega lang wachten op de sommige rijders. Na 5 keer omroepen moeten we nog het rennerskwartier in om ze op te zoeken.....

Maargoed wij zullen onze uiterste best doen om het evenement zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen....en daar hebben we jullie hulp bij nodig.

Meer informatie over reglement volgt binnenkort!

regeement vind ik nog steeds niks borgen ed hoeft allemaal niet maar zonder vering rijden kan dan weer niet :?

Word het ook ooit nog mogelijk om met een derbi schakel in de 70cc met te doen? Aangezien deze over het algemeen op 71, nog wat cc's uitkomen?

Ach ik vind het niet erg om te wachten. kan je een beetje lullen met de mensen om je heen. Word al met al toch wel een leuke dag.

Iedereen wil zo veel mogelijk rijden op een sprint (vooral de mensen die een sprint liever een 'meeting' noemen :+ ). Maar dan snap je het idee van een sprint niet helemaal. Daar moet je namelijk zo SNEL mogelijk rijden.
Voor het publiek ook wel zo leuk. Die zien namelijk liever 10 snelle machines dan 30 langzame.

En wat betreft opstellen; gewoon zorgen dat je op tijd bij de start staat en zo niet: pech gehad. Dat was deze keer in Jubbega heel goed geregeld. Ging lekker vlot door

Ik neem al mijn sprinthokken iig weer mee naar Genemuiden.
En de cameraman natuurlijk:# Altijd een mooi daagje

Jammer van die vering.... toch wel balen was vorig jaar ook geen probleem dacht ik zo.

Ik ga dan helaas niet mee kunnen doen.

ik doe wel mee Ik ben gewoon nog nooit op deze sprint geweest.... wel al 4 jaar bij genemuiden en jubbega, maar hier nog nooit hahah.

we zien het wel, hopelijk heeft me rijder hem nu beter onder controle.

was hier graag naartoe gereden aangezien het zo lekker dicht bij is, maar ik ga niet even nieuwe voorvorkpoten kopen voor 1 sprint
vind het jammer maar helaas

Doe niet mee i.v.m het vage regelement. En wil me scooter liever sparen voor de dag erna SBO !
+ dat Q-base ook nog op de 30ste is. Genoeg redenen om voor het eerst genemuiden af te zeggen .

AdiozZz

ja ik ben ook in dubio , wil eigenlijk wel genemuiden rijden , maar Qbase is ook , zullen zien of ik heen ga