gewoon je vehicle dusdanig snel maken waardoor je in de finale terecht komt. Kan je ook niet zeuren dat je te weinig sprintjes mag trekken.....
Kan me vorig jaar bij de SBO anders ook wachttijden van 2,5 uur voor 1sprintje herinneren...
dan weet je meer als mij, heb nog nooit langer als een uur in de rij gestaan en dat was dit jaar Meppel.
ik moet me ook maares opgeven dit jaar. lekker weekend wordt het dan
als je de zelfde regels hebt als in jubbega
mag je er ook met slicks rijden?
heb er wel zin in
Beste Allemaal,
Soms moet je idd ff wachten. Vorig jaar in Genemuiden omdat we ff wat problemen hadden met de stroom-toevoer. Maargoed als het lekker weer is dan kun je je volgens mij prima vermaken......
Om het verhaal ook nog ff om te draaien, we moeten bij het opstellen soms wel mega lang wachten op de sommige rijders. Na 5 keer omroepen moeten we nog het rennerskwartier in om ze op te zoeken.....
Maargoed wij zullen onze uiterste best doen om het evenement zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen....en daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Meer informatie over reglement volgt binnenkort!
Doe niet mee i.v.m het vage regelement. En wil me scooter liever sparen voor de dag erna SBO !
+ dat Q-base ook nog op de 30ste is. Genoeg redenen om voor het eerst genemuiden af te zeggen.
AdiozZz