This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Nogmaals de vraag aan Albert(MR brommersprint) kun je je nog inschrijven voor de X-treem klasse?

Last edited:
die van mij is tot nu toe altijd stuk gegaan op de bank met NX, dit keer op de baan zou leuker zijn

ben ieder geval wel in voor een demo NX:W

sta wel ingeschreven *D !

Even zien wat ik ga doen :
-hele dag borrelen en scoot thuis laten
-beetje voor de fun mee knallen tussen de 80cc boyz
-of een 2 fast blok eronder beuken, en s`avonds me eigen blokje weer eronder beunen voor zondags meppel O-).

latrsss

als je 85cc hebt 2f4r en voorvork is niet verend welke klasse moet je dan?

Hoe duidelijk moet het zijn??

-De cilinderinhoud bedraagt meer dan 70 cc.
2. De maximale cilinderinhoud bedraagt 80 cc.

Maximaal 80cc dus.

@ Servien.

Gewoon mee knallen met 70cc blokkie
Ik wil nou wel eens tegen je rijden

als je 85cc hebt 2f4r en voorvork is niet verend welke klasse moet je dan?

Als je het technisch regelement GOED leest zie bij specefiek regelememt X-treme scooter klasse het volgende:

6. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd. De voorvork hoeft niet verend te zijn.

Dit is in Jubbega en damwoude niet het geval. Bij ons wel omdat ons wegdek dat toelaat

Dus moet je je inschrijven in x-treme scooter klasse!

Grt Roger

ja, maar ik heb 85cc en er staat max 80cc

Doe nou niet zo eigenwijs, mr brommersprint heeft eigenlijk al antwoord gegeven want dat staat in ze regelement.

hier zegt hij dat ik in moet schrijven bij xtreme scooter klasse.... maar ik heb 85cc dus beetje verwarrend en wil wel graag komen dus..

O ja 84 cc ik was even in de war met 90cc maar het is idd 80cc. sorry!

Maar hoe kan het dat er meer gasten met zon 2f4r rijden in de x-treme?

Of is een 2f4r standaard 84cc??