Dat adres enzo mag er van mij ook wel af, je weet t maar nooit met van die mafkezen die 's nachts ff alles leeg komen halen...
Vraag me af om de mensen het leuk vinden dat hun adres en tel zo op de site met naam vermeld staat....
Ik sta er tussen iig :W
Beetje vreemd inderdaad. Waarom niet gewoon merk brommer, rijder en plaats vermelden?
Edit: bovenste post niet gelezen.
Kom op Tom........wel scherp blijven hè! ;-)
Tja... Maar meschien is het toch nog een idee, om ook de namen van de sprinters te vermelden. Tegenwoordig verwisselen de machines regelmatig van rijder, dus deze namen zeggen niks meer.
Misschien is deze vraag dom maar wat ik me afvraag is namelijk wat wordt er nou eigenlijk verstaan onder deze volgende regel?
2. De brommer dient in technisch veilige en deugdelijke staat te verkeren (bijv. geen scherpe uitstekende delen of niet beschermde draaiende delen), dit ter beoordeling van de keurmeester.
Aangezien ik dit keer in de x-treme klassen zonder kappen wil gaan rijden. Ik rij met een speedfight frame + mina blokje. Is dit toegestaan of niet? Want op een kaal frame zitten wel uitstekende delen wordt dat dan als gevaarlijk gezien of valt dit niet onder deze regel?
Als iemand me dit misschien is zou kunnen vertellen graag.
groeten Guido
wanneer worden eigenlijk de startnummers bekend gemaakt???