This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Nou het was een super dag, en we hebben vrij veel foto's + filmpjes gemaakt. Maar om die nou allemaal te gaan uppen had ik geen zin in, en de webspace niet voor

Jasper's z'n snelste tijd die dag was: 8,29 sec.
Marc's snelste tijd die dag was: 8,14 sec.
Ingmar's snelste tijd die dag was: 9,7 sec.

(srry dat ik jullie tijden niet precies weet homies )

Ik heb er dus voor gekozen om de 5 leukste filmpjes te verkleinen en te uppen.

Hier de 5 filmpjes + kleine uitleg:

Hier zie je Marc Blom (die dude die de meeste van jullie nu kennen als "die gozer die zonder lange mouwen en handschoenen sprintte" en op het forum bekend als BestBitch) die door was naar de 2de ronde en hier een kut start maakt omdat hij 2x loskomt en hiermee veels te veel tijd inlevert
Mark Blom 3de Start

In het 2de filmpje zie je hem weer terug komen bij de start na de 2de ronde. Hier zie je een grappig gesprek tussen hem en mij Is de moeite waard
Mark Blom Blaaaat weer eens hard

In het 3de filmpje zie je de 3de test run van die Neger op die Streetmagic met NX. Bij deze run peert die cilinder heerlijk voor de camera vast Ik kon het niet laten om er om te laggen...
Neger heeft vastnaaier met NX

In het 4de filmpje zie je eigenlijk niet veel, maar het verhaal erbij gaat: "Ik stond lekker op zo'n dranghek tegen een paal, zodat ik lekker boven de mensen uit kon filmen. En opeens pleur ik gewoon van dat hek af, net op het moment dat ik zou moeten filmen" Sorry voor het slechte taalgebruik hierbij, maar ik bezeerde m'n enkel een beetje bij de val.
Ik val van een dranghek tijdens het filmen

En het laatste filmpje is egt loos, maar daar zie je het hele Zoetermeer clubje waarmee we aanwezig waren bij Genemuiden. Helaas was Robbert Pronk naar Emmen gegaan, en Bas was opzich zelf weer terug gegaan, vandaar dat zei er niet bij waren
Lekker Nakkuh bij de Mac

Ik wou me nog even verontschuldigen voor het slechte taalgebruik, ik zal er voortaan beter op letten

Enne, Blom, je hoeft niet te ontkennen dat jij die lelijke Moeders bij de Mac geil vond, anders wou je niet al die moeite doen om je scooter uit de aanhanger te halen alleen om hun te laten zien hoe snel je wel niet was ONTKENNEN HEEFT GEEN ZIN 8P :L

Ter afsluiting:

Het was een vette dag, kheb zeker weer zin in de volgende sprintdag/meeting Thnx iedereen voor de vette dag :#

Last edited:
dragsterlover said:
ja sorry mooi scooters bekijk ik altijd goed.en hij stond vlak bij F.S.T tent

Mja het was dat ik het zei, anders had je het ook niet gezien :henko:
Maargoed, verder wel leuk dagje gehad en het begint nou echt te kriebelen hier, moet de sr maar snel af maken geloof ik...

dragsterlover said:
hehe jij zat op stoel ik op de hurken gvd :X

Ik? Zal niet or.. Had niet voor niks stoeltjes mee

Was trouwens ook mooi om een samenwerkingsverband te zien ontstaan tussen Zeeuwen en Friezen..

Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn , volgende meeting/sprint beter...
Zag er allemaal wel tov uit, veel bekende scoots!

En die blom ook he, echt een mannetje hoor

Enrico@Sprinter said:
Ik? Zal niet or.. Had niet voor niks stoeltjes mee

Was trouwens ook mooi om een samenwerkingsverband te zien ontstaan tussen Zeeuwen en Friezen..

jah klopt jah achja het was een top dag

Enrico@Sprinter said:
Khad hiero al gebankt...

Verder nog een plaatje van Mol en Mol en Boyd :X :*

haha te vet die pix.. heb je ook nog die foto van "boyd" in ze uppie?
die was ook tov 8)

btw die tent is niet fst en niet zeeland terr0r en helemaal niet drente lange laurens en baas maykel, die tent is SA!

maar toch gezellig dat jullie er waren

funk-master said:
btw die tent is niet fst en niet zeeland terr0r en helemaal niet drente lange laurens en baas maykel, die tent is SA!

maar toch gezellig dat jullie er waren

je was zeer druk bezig funkie hoe kan dat.verliefdheid off.......