dragsterlover said:okay bijdrage van dragsterlover
ging weer eens kijken bij enrico scoot mist een paar lagers volgens mij
Enrico@Sprinter said:Lekker belangrijk dat ik een paar lagers mis, kmis nog wel meer maar dat moet allemaal nog gebeurenJij hebt wel erg goed zitten opletten hehe... Verder merk je er met het sturen trouwens helemaal niks van en al zeker niet op 150m Verder is die oranje rox zeker vet en het is trouwens ook een zeeuw Dus ik 250 km rijden en dan nog tegen een zeeuw sprinten
Het is XSH/CozmoBeerke said:mee eens!! alle en op deze manier zou je competatief tegen van schie Of XSH kunnen rijden, van schie won voorheen alles zit namelijk in dezelfde klasse als scoots dus!! maak maar een sprintframe!!x| :!
Beerke said:was maar naar Emmen gekomen!! was Super!!
9.10 pk meende ik,evenveel als de dragster 8p
:W 9||6
cozmo said:Het is XSH/Cozmo. En idd, wij hebben ook alleen met ene frame gereden om met van Schie te kunnen concurreren. En bovendien zit je niet met het gezeik dat je krassen op je kappen krijgt
Valero$$i-Rulez said:Ben het met je eens, die paar stalen buizen noem ik geen scooter meer, ik vind dus ook dat er dan maar verschillende klasses moten komen ofzo.
kijk een keer je frame wat verlichten, spiegels e.d. eraf, dat soort dingen das logisch, die ik zelf ook... maar echt helemaal een ander frame, met wielbasis die stukken langer is...tjah vind het geen scooter meer.....
Als je Marco zag rijden vandaagBeerke said:SORRY XSH- COZMO
Klopt alleen Ge (G-Spot)werd nu kampioen!!! en patje moet nog!!Enrico@Sprinter said:Ik kon niet!!! Anders was ik er natuurlijk wel geweest.. Jij had trouwens ook naar Genemuiden kunnen komen i.p.v SOBW sjees die bijna elke week is
100% mee eens!!!!!!!ABT said:Na elke sprint hetzelfde gezeik :|
Als je wil winnen zal je het maximale uit het reglement moeten halen, dat is de sport.........
Enrico@Sprinter said:Lekker belangrijk dat ik een paar lagers mis, kmis nog wel meer maar dat moet allemaal nog gebeurenJij hebt wel erg goed zitten opletten hehe... Verder merk je er met het sturen trouwens helemaal niks van en al zeker niet op 150m Verder is die oranje rox zeker vet en het is trouwens ook een zeeuw Dus ik 250 km rijden en dan nog tegen een zeeuw sprinten
stond helemaal verkeerd op de bank,buurman enrico zei er wat van,hij
deed zeer vaag op de bank.
twistednrg said:die kerol heeft alles laten doen volgens mij @ koopmans.. en idd zelf sleutelt ie niet
Enrico@Sprinter said:En das maar goed ook, anders was het denks wel verkeerd afgelopen