This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

het ALLERmooiste van de hele dag vond ik nog de ''NOS scooter''
robbert zei et al van te voren tegen me : dat ding peert helemaal inelkaar en jaaa hoorrrr

die kerel spoot ze lachgas btw in via z'n luchtinlaat van ze carb, ipv in het spruitstuk... zeer mooi systeem 8)

Ookwel dry genoemd

Haha, ja had geen uit/aan knop dan maar laag stationair laten lopen, gaat ie wel uit En is idd. een Polini minibike :W

Aftermeeting @ Mc donalds 8) MC TERROR 8)

HEy dAmes alles goed ? nou ik heb gister echt wel een top dagje gehad.
Heb veel forummembers gezien en was veel snel spul!
Oow ja funky master je hebt bewezen dat friezen niet stug zijn en tomaaz suc6 met je carb en groeten aan je zusje natuurlijk
Greetz 2 ya all !

bij jou was je gaskabel niet echt lekker meer welke tijd had je gereden ??? ik 8.02 eerste heat maar kon er de tweede heat niet bij zijn moest al eerder weg ik was die gast die voor jou stond met dat blauwe frame

Hey ladies and people,

Het was weer een mooie sprintdag naar wij dachten! We hopen dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad en misschien tot volgend jaar!

Nog even over dat testrijden. Het is gewoon ontzettend moeilijk om nog een extra stuk asfalt te vinden. En daarbij komt dat je daarbij ook weer een aantal mensen van de organisatie nodig bent, omdat er gewoon een paar losers bijzijn die niet het kleine beetje verantwoordelijkheids gevoel kunnen opbrengen om zich te gedragen op een brommer. We hebben daarvan veel voorbeelden gezien in het rennerskwartier. Dus of er ooit een teststrip zal komen is de vraag.

Maar verder is het allemaal toppie verlopen en wij zijn zeker tevreden. Heb ik nog een ander vraagje en we zouden graag een eerlijk antwoord hebben. Zijn er ook mensen die getest hebben op de Tovami en direct betaald hebben aan de gasten van MBV? Dat bedoelen we absoluut niet lullig maar we hebben het gevoel dat er meer dan 40 test-runs zijn gemaakt.

Verder dus tops en tot later!

Bruce lee said:
bij jou was je gaskabel niet echt lekker meer welke tijd had je gereden ??? ik 8.02 eerste heat maar kon er de tweede heat niet bij zijn moest al eerder weg ik was die gast die voor jou stond met dat blauwe frame

1e tijd weet ik niet, niet naar gekeken. Maar me gas bleef idd de hele tijd hangen en ik kon geen volgas geven. Maar uiteindelijk in de 2e heat een tijd neergezet van 8,104. En toen hoorde ik dak door was 8P Maar toen heb ik de 3e run verneukt. Ik had toen ook niet egt zin meer om te rijden.

Maar vond het verder wel een topdag

Inne heeft een hoop foto's gemaakt en wij ook, alleen die moeten nog gepost worden. En aangezien somigge mensen naar emmen zijn