Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

gevaarte zelfs, perfecte benaming ;)
maja ik ben tot 2 uur op en dan slapen, dan komt de geleende helm van me terug magoed :)
morgen vroeg ff kicker smeren benzine erin en dan moet ie het toch doen als het goed is :rolleyes:

tomaaz said:
Zou er mischien iemand wat sproeiertjes voor me mee kunnen nemen?
Gaat om een Oko (keihin immitatie).
Liefst vanaf 135 en hoger:)
Niemand?? :'(
Een andere gasnaald ben ik ook blij mee;)

Naja sproeier tussen de 135 en 150.
Mikuni past wel maar of het werkt weet ik niet, en zijn de maten van een mikuni ook compleet anders...

hehe ow die keihin is dus voor jullie, naja bij deze 1 kratje voor de keihin + 1 kratje voor de sproeier :D

kratje bier voor na de wedstrijd ? nee joh ik moet toch niet knalle ? :X

owjah wel grolsch :)

maar bier bewaar ik lekker tot in de avond bij emmen8)

ok spreek me maar aan, ik loopt wel met zo'n raar frame, met nog iemand anders, maar de knapste ben ik dus x|

radeon said:
Vanavond zat echt alles tegen :( spiderman rs van sander loopt niet meer :( hele avond aan het kutten geweest met me binnenrotor, konden we em niet afstellen omdat ik een verkeerde micrometer mee heb gekregen :@

Geen vervoer meer :( naja woon er 10km vanaf(kampen) dus dan maar gewoon rijden :)

K kom denk ik niet eens boven de 14 pk's uit met die ori ontsteking :(

Zal wel niet echt wat worden met de sprints, maarja gewoon meedoen is ook tof 8)

Binnenrotor heeft weinig invloed op je topvermogen, dus slechte smoes ;)

Oja, wie heeft er nog een 2e duosit voor een aerox, dat schuim rubbere ding. Ik ben m kwijt ofzow. Van wie mag ik m ff een dag lenen :X , anders lijkt ook zo raar 8P

Back