This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black Ice

godver, wat is die nieuwe pijp geil van jouw :~

Leuk je weer even gemeet te hebben. :W
Vond de ICE het niet super slecht doen, alleen soms de eerst meters.
Voor de rest een net speeltje

Jup :W

Nja dit is dus hoe de uitlaat op me blokje komt te zitten. Jullie zullen het wel weer niet mooi vinden maar ik ga niks aan de uitlaat veranderen Niks omlassen of weet ik veel wat, dat doe je maar met een dpr oid.

Foto's:

Same here...
Beetje jammer, maargoed.

Als je nu gas geeft, trekt het blokje nog een beetje omhoog, komt de demper nog dichter bij de grond.
Als je een wheelie maakt, tikt de demper wel snel het asfalt aan denk ik.
En vind het niet bepaalt mooi, kan jeje rechtervoet nog wel fatsoenlijk plaatsen?

Kan imo best begrijpen dat dit er niet uitziet, maar wil zoiezo niks aan de uitlaat veranderen. Ga zoiezo eerst op deze manier banken bij Marco binnenkort en zal het er dan wel even met hem over hebben.

@ Ferencz: Blokje zit er gewoon vast onder hoor en komt niet omhoog. En wheely is al helemaal niet mogelijk met deze scooter :*

Nu hoef ik natuurlijk ook niet opeens 100derden berichtjes te krijgen dat dit niet mooi is

maak es een bochtje naar rechts...

kun je hem niet zo draaien dat hij boven je achterwiel hangt?

Ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen, want is niet echt mijn smaak :+ :+

Maar het blijft een geile pijp :~
Hoe staat het eigenlijk met de speedfiets en het zip voorwielentje ?

Heeftie nog allemaal thuis staan.
Maar hij is te lui om dat pas te gaan maken .
Eerst deze afmaken lijkt mij?

kon je verwachten met dit blok e een rechte pijp

ik vind het wel geinig opzich

heb zelf ook de nieuwe roost, mijn flens kwam tegen de onderse inbusgat van de cillinderkop aan, dus moest frezen in de flens en de cillinder jij ook?

@ John: Hoe bedoel je naar voren?

En ik heb nu ook een pia flens terwijl ik een mina flens moet hebben Niet zo snel aangedacht op Zoetermeer.

om eerlijk te zijn vind ik het focking gruwelijk staan!

hoop alleen niet dat hij op de grond komt, met sturen ofzo?

als dat niet zo is, dan liet ik hem persoonlijk lekker zo zitten

wedden dat toeschouwers dat ook apart vinden om te zien(dus foto's ervan gaan maken

en als het presteerd,, waarom dan niet?

meet je @ hengelo wel Michel

groet

Ben het ook volkomen met je eens. Het is gewoon een eyecatcher, mensen zien de uitlaat en kijken verder....

En uitlaat komt alleen op de grond als als ik hem in de bocht naar rechts schuin houd. Maar dat is gewoon goed opletten. Heb hem van de week ook even aangetrapt, komt nog niet echt power uit dus er zal binnenkort gebankt worden :W

Daarnaast, een uitlaat die 1meter achter een scooter uitsteekt en waar je de benen over breekt en je kappen mee kunt verneuken (door er tegen aan te rollen, of de rijder voor je even stukje achteruit rolt ) vind ik ook lelijk