Black Ice

Kan niet anders zeggen dan goed bezig!

Ziet er 1000 malen beter uit dan vorig seizoen.
Gaat zeker goed komen met deze, alleen vind ik de blok positie iets minder.
Beetje aan de lage kant...

@ Anne: Stand van het blok staat nu iets naar beneden aan de voorkant. Geen zin om nu mijn subje om te lassen, en met een langere achterstaaf komt mijn achterkant te hoog ten opzichte van de voorkant. Moet nog even kijken hoe het eruit ziet van een afstand :)

@ Kees: Voorkap is al wel weer beschadigd, maar moet samen met de buddy nog wel een paar keer gespoten worden. Daarom laat ik het ook niet prof spuiten want dan word ik helemaal gek al er een krasje op komt, en nu kan ik het zo bijspuiten :P

En ik denk dat hij op Meppel best gaar rijd ivm uitlaat enzo. Denk ook dat er niet veel tijd overblijft om te testen maar we zullen het zien.

@ Inne: Hier komt nog een alu strip voor :)

@ De rest: Bedankt voor de reacties.

Dit kan toch haast niet de zelfde ice als vorige seizoen zijn:D

Erg strak met datmat zwart:~ En het blok ziet er ook vers uit:) Ik vind alleen ook dat het een beetjes te ver omlaag staan..

Mooie machine! Heb goed gelachen vorig jaar op eindhoven hoe je tekeer ging op t eind ;)

Waarom gebruik je nog steeds dit carter(afgebroken uitlaatophanging)?

@ Ruud: Zou je bijna niet zeggen hé., na dat beun ding van vorig jaar.

@ Mman: Zo heb ik hem gekocht van Mizzle. Heb hier nog een carterkap liggen die een cnc/draai beurtje moet hebben :W.

@ Team-losi: Ik heb nu al 3 carters gehad waar die ophanging kapot was, en heb geen zin om steeds maar een nieuw carter te moeten kopen.

@ Maik: Na Meppel las ik mijn subje waarschijnlijk om zodat het blok wat hoger komt te staan. Of bedoel je wat anders?

@ tbt slider: Als hij dan vlamt :X. Ik hoop het van wel, ben er zoiezo mee aanwezig :7

@ de rest: Bedankt voor de reacties :W

Planning deze week:
Rempodjes + klauwen zwart maken.
ML50 band erop gooien
ontsteking zooi een plekje geven
tellerplaatje maken
Kvs in orde maken

En nog een hoop andere dingen.

Hoe staat het eigenlijk met de SF of is deze helemaal uit de scene of heb ik er overheen gelezen ? :)

Over je blok posistie, misschien is het mooier als hij dichter naar de ICE toe gaat zoals een orgineel pia blok zit zeg maar. Omdat het nu wel een beetje lijkt of het 2 aparte delen zijn hehe :P :D

@ Maik: Na Meppel las ik mijn subje waarschijnlijk om zodat het blok wat hoger komt te staan. Of bedoel je wat anders?

Nee , dat bedoel ik jah!
ik vind het erg netjes allemaal, maar persoonlijk vind ik dan, dat het blok te ver naar beneden staat. maar dat is wat jij dus wilt gaan veranderen!

Goed bezig :P haha.
verder een nette ice hoor

Nja ik heb nu eerst geen tijd daarvoor.

Overigens zit ik ook met mijn vario bus, de binnendiameter is te groot voor op mijn krukas. Nu gaat Robin gaat kijken of hij een busje erin kan persen.

Back