Black Ice

@ TBT Slider: Ik ben ook zeer benieuwd wat er uit gaat komen als ik alle spullen klaar heb

@ Jasper: Thnx :* Spreken elkaar op Meppel weer.

@ Servie: Kom ik die van jou ook wel even spotten 8)

Ook heb ik mijn carter opgehaald en is mijn EPC stuurtje binnen :D. Ook de underseat is bijna klaar en is er vanavond een bestelling de deur uitgegaan :W. Hier komt deze week wel weer een update van.

Nou Michel ziet er goed uit. Ik hoop voor je dat je de 55KG haalt! Tyhoon voorvelg + zo'n grote band is helaas wel zwaar, maar het ziet er wel goed uit. Mijn gedraaide/gefreesde typhoon achtervelg gaat misschien de verkoop in (wegens een zip fr achtervelg) dus misschien iets voor jou?

Ergens denk ik dat het oude stuur mooier is als een EPC stuur, maar we zullen zien, ben benieuwt! :)

:o

DSC00249.JPG

-:-

:D SLET

Nu ik mijn blokje hier zo zie heb ik echt spijt dat ik het ooit gecoat heb :X

@ Kees: Dat is een pia sd achtervelg of niet? nja ik houd gewoon deze achtervelg :P

Deze week als ik mijn bestelling binnen heb ga ik meteen met de vertanding bezig. Als dit erin zit dan kan ik mijn scooter verder opbouwen en dan is die ook al zo goed als klaar :D En dan heb ik nog pakweg 3 weken om hem goed te laten lopen :X

Greatz

Ziet er mooi uit dat matzwart! ik hou zelf ook erg van mat 8)
Ook vind ik de verlenging goed staan en je hebt een mooie plek voor het radje gevonden erg clean.
Succes ermee !

Al een hele verbetering tegenover eerst:)
Word een nette ice:W
Ben ook benieuwd wat je uit het peug blok weet te halen deze keer:P
Kom hem dit seizoen zeker een keer bekijken;)

Ziet er allemaal weer goed uit :W

Ben wel zuinig op je pijp he *denkt aan Ehv burnsessie :D* :P

Ja nu vind ik het echt kut dat hij stuk is., nu moet ik hem weer laten lassen omdat ik anders geen pijp heb.

@ Kees: Overigens heb ik hier ook nog een Typhoon achtervelg liggen.

@ De rest: Thnx voor de reacties :)

Dan toch even een update op dit late uur. Heb niks te doen dus dan maar even updateje tikken :P

Nou vorige week dus mijn blokje opgehaald bij XSH. Ik had gehoopt dat Marco ook mijn vertanding erin zou zetten maar dit bleek niet zo te zijn, zijn lagertrekker was kapot. Nja dan zelf maar even een oplossing zoeken om dat lager in het carter deruit te beunen. Nu heb ik te horen gekregen dat het met de dremel kon :!

Dit is het resultaat 8P

DSC00394klein.jpg

Geen schade aan het carter op een klein schrammetje onderin.

DSC00392klein.jpg

Nu vind ik lagers vervangen echt een kut werk, omdat ik altijd bang ben dat ik de lagers mol. Maar ze zijn er toch goed ingekomen voor zover ik weet.

Verder nog wat reservoirtjes aangeschaft :W

Benzine tankje 400ml
DSC00395klein.jpg

Kvs reservoir
DSC00398klein.jpg

Benzine opvangbakje
DSC00396klein.jpg

Ben ook bezig gegaan met de poly plaat, die ik ooit van Michiel (L&M) gekocht heb, bezig gegaan. Met zagen, boren en spuiten met dit als resultaat :W

DSC00411klein.jpg

Carterkap die ik van Mizzle ''gekocht'' heb, kreeg hem bij het cartersetje dat ik van hem gekocht heb :W
DSC00402klein.jpg

De carbstand met het V-force inlaat huisje, overigens nieuw staafje gelast, moet een alu gedraaide voor in de plaats komen :W
DSC00401klein.jpg

DSC00403klein.jpg

EPC stuur :~
DSC00405klein.jpg

En heb ook even een Aim aangeschaft :W
DSC00413klein.jpg

Totaal plaatje van de scooter nu 8)

DSC00415klein-1.jpg

DSC00400klein-1.jpg

Morgen even de remmerij aansluiten en de voorkap goed monteren.

Komt vanzelf wel weer een keer een update :W

Helemaal mee eens. Je hebt zo te zien je voorkap bijgespoten of iets dergelijks, zodat die weer mooi is. Ik vind de stand van het blok trouwens echt gaar maarja jou uitlaat komt bovenlangs natuurlijk (en misschien staat het met uitlaat veel beter ook).
Snel je achterband erop joh!
En je achterstaaf die je wilt draaien zou ik iets dikker maken dan wat je nu hebt, voor de looks

Ziet er goed uit inderdaad, het geheel begint zich te vormen. Alleen volgens mij beschadigd mat zwarte lak best snel? Of niet?

Het geheel ziet er niet al te zwaar uit! Ben benieuwd hoe het rijd op Meppel o.a.

Back