Laatste update is alweer even geleden
Dit is tevens ook de laatste
Nou we hebben meeting Hengelo, Nijmegen en Meppel alweer gehad :W
Meeting Hengelo, Wat een meeting 8) Super mooi weer (volgens sommigen te warm) maar liever te warm dan regen
Hier heb ik 2 keer gereden en tijden van mij zal ik niet meer weten eerlijk gezegt. Zal wel rond de 8.4 geweest zijn zoals altijd
Meeting Nijmegen 3x gesprint, mooie locatie met mooi rennerskwartier. Mooi klein waardoor je mss wel op elkaar zit maar dit creërt gezelligheid en hoef je niet steeds zover te sjouwe zoals op Zoetermeer. Hier een tijden van 8.45 en 1 van 8.33 neergezet. Dit nog steeds met een onafgesteld blok
Dus heb dit hele jaar met een onafgesteld blok gereden, wou vaak genoeg banken maar dan had ik er geen tijd voor en de andere keer geen gehoor van de ander
dan wat foto's van Nijmegen:
Dan nog wat foto's van tijdje geleden die ik gemaakt heb met de D80 van me zus 8)
Scooter gaat nu de verkoop in en zal dezer dagen wel even een verkoop pagina aan maken. Ding gaat gewoon in zijn geheel wel zonder blok, stuur en koeling. Dus frame, kappen en voorvork met velg. Prijs moet ik nog over nadenken
Verderh eb ik hier al een nieuw project staan, namelijk een Zenith 8) Hier komt vanavond een pagina van.
het was een mooie scooter die ik toch wel af vond
Zal dit topic vanavond wel even sluiten (als ik het niet vergeet
)