Black Ice

ik had em zo gedraait dat hij onder mn zadel recht naar achter stond

een fiat panda in tijgerprint is ook een eyecatcher maar mooi is het niet..

Ik denk dat je voor hetzelfde geld een uitlaat had van JS die hij mooi had aangepast zodat het wel past.

contacteer hem maar, koop ik die roost over :*

Beter zet je er een piaggio blok onder, dan past ie en gaat ie een stukje harder:W

Vette uitlaat, alleen hoe die eronder hangt vind ik niks, hetzelfde nog steeds van de keuze van het type blok.

Lekker piaggio blokje onderhangen met genoeg vermogen!8)

verzamel anders wat gegevens over je blok en laat een uitlaatje berekenen wat je dan uiteraard zelf op maat maakt,

moet te doen zijn als je alle conussen weet,
ik vind de uitlaat er niet op passen, maar vind het zowieso al beter die omgelaste pijp :P

suc6 nog met je ice :)

Dit is gewoon lelijk michel, zo te zien heb je de uitlaat gewoon erop gezet, beugeltje gebogen en klaar is michel

Maaarrr, als je je radje eens verplaatst oid, en de uitlaat richting de band draait dan zou dit al een stuk beter staan.. Nu heb je wel een mooie uitlaat maar toch is het geheel echt verneukt.. Denk er wat beter overna, en neem er ff de tijd voor
Der is vast een betere oplossing

kusjaaah :*

Nja ik zal vanavond dan eens kijken of er een andere mogelijkheid is. En @ project phantom, Enzo moet niet zo stom gaan lopen zeiken dat ik maar pia moet gaan rijden.

@ Danny: Weet jij wat voor kolerekut werk het is om nu dat radje ergens anders te plaatsen?

Nja ik zal vanavond dan eens kijken of er een andere mogelijkheid is. En @ project phantom, Enzo moet niet zo stom gaan lopen zeiken dat ik maar pia moet gaan rijden.

@ Danny: Weet jij wat voor kolerekut werk het is om nu dat radje ergens anders te plaatsen?

man dat valt ook wel mee he,

een aerox rad past bijna perfect tussen de ijzeren voetsteun en die 2 steunen voor je kappen aan de buis,
zoals ik dus eerst mijn rad had hangen.
toch vind ik dat danny gelijk heeft als je iets meer werk verricht kan je die pijp veel mooier laten lopen,

toch vind ik het erg knap van je dat je toch door blijft gaan met je peug blokje :)

word wel flink opassen in de rij,

en ook met het terug lopen dat je niet tegen de poten van de dranghekken aankomt.

het is weer wat anders.. het is zeker niet mogelijk om hem via de andere kant te doen? boven carterkap ofzo?

Laatste update is alweer even geleden :P Dit is tevens ook de laatste :)

Nou we hebben meeting Hengelo, Nijmegen en Meppel alweer gehad :W

Meeting Hengelo, Wat een meeting 8) Super mooi weer (volgens sommigen te warm) maar liever te warm dan regen :P Hier heb ik 2 keer gereden en tijden van mij zal ik niet meer weten eerlijk gezegt. Zal wel rond de 8.4 geweest zijn zoals altijd :P

Meeting Nijmegen 3x gesprint, mooie locatie met mooi rennerskwartier. Mooi klein waardoor je mss wel op elkaar zit maar dit creërt gezelligheid en hoef je niet steeds zover te sjouwe zoals op Zoetermeer. Hier een tijden van 8.45 en 1 van 8.33 neergezet. Dit nog steeds met een onafgesteld blok :P Dus heb dit hele jaar met een onafgesteld blok gereden, wou vaak genoeg banken maar dan had ik er geen tijd voor en de andere keer geen gehoor van de ander :rolleyes:

dan wat foto's van Nijmegen:

DSC01069.jpg

DSC01067.jpg

DSC01070.jpg

Dan nog wat foto's van tijdje geleden die ik gemaakt heb met de D80 van me zus 8)

DSC_0407-1.jpg

DSC_0412-1.jpg

DSC_0424-1.jpg

DSC_0429.jpg

DSC_0431.jpg

DSC_0432.jpg

Scooter gaat nu de verkoop in en zal dezer dagen wel even een verkoop pagina aan maken. Ding gaat gewoon in zijn geheel wel zonder blok, stuur en koeling. Dus frame, kappen en voorvork met velg. Prijs moet ik nog over nadenken :)

Verderh eb ik hier al een nieuw project staan, namelijk een Zenith 8) Hier komt vanavond een pagina van.

het was een mooie scooter die ik toch wel af vond :) Zal dit topic vanavond wel even sluiten (als ik het niet vergeet :P)

Back