This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black Ice

Erg vers en strak ding :W Die cam. is ook erg tof

Alleen zou het mooier staan als het blok dichter tegen het frame aan stond, zoals ik al zei haha :+

@ Wesley: Ik kijk na Meppel wel eventjes voor een ander subframepje

@ Thijs: Tnx

@ Joene: Op Oregon.nl is die 149,95, ik heb hem op een andere site voor 119,95. Der zit ook een stuurbevestiging bij geleverd.

@ Don: Nee, ik zal binnenkort even contact met Aad (ABTuning) opnemen ivm een berekende uitlaat.

@ Jasper: Tnx dushii :*

vet helmpje en mat zwart staat de ice echt netjes..

idd misschien blok wat dichter tegen het frame dan is hij perfect

Ben benieuwd of je radje goed wordt gekoeld zo

Hij is egt erg vet -:-
Zeker een heel stuk mooier als vorig jaar
Miischien dit jaar nog een sprintje doen :*

Eey michel!
Binnekort keertje vlammen lijkt me?
Ik Pm je wel als me ice ook weer op ze pootjes staat, lekker hgv onveilig maken als je daar x zin in hebt. Lol

@ Fuzion: Ik ga met deze zoiezo niet meer op de openbare weg rijden. Zit nu TE veel geld in en wil hem echt niet kwijt hebben. Heb je pm gelezen en zal wel even kijken

Ik heb overigens Tommy eventjes een pm gestuurd ivm banken. Ik hoop dat het volgende week zondag kan omdat dit me enigste vrij dag in het weekend is. Als het dan kan ga ik samen banken met Eric.I met die Speedfight.

@ de rest: Bedankt voor de reacties

@ Joene: Op Oregon.nl is die 149,95, ik heb hem op een andere site voor 119,95. Der zit ook een stuurbevestiging bij geleverd.

Enige jammere is de slechte kwaliteit en het niet trillingsvrij kunnen monteren van zo'n camera. Ik heb heel lang gezocht naar een fatsoenlijke on-board camera en ook bij verschillende winkels geïnformeerd...

Wil je een beetje kwaliteit zit je al heel snel aan een camera met externe recorder en een transmitter / receiver. Deze kan je ook geheel trillingsvrij ophangen in beugeltjes + zit er een image stabilizer in zodat het filmen helemaal soepel gaat. Krengen kosten alleen minimaal 450 euro.

Wat je nu hebt is een soort on-board-webcam.

*edit, je ICE ziet er leuk uit... Vind alleen je slick voor verschrikkelijk.

Last edited:
Op het stuur zal die flink bewegen en schokken ja. Lijkt mij dat als je hem op je helm plakt de trillingen al een stuk minder zijn. Maar ik zal wel zien of het iets is.

Nou nou nou......dan eindelijk maar weer eens een update

Heb alweer een aantal sprints achter de rug zoals Meppel, Meinerzhagen en Zoetermeer :W Mijn scooter was dus vlug in elkaar gezet voor Meppel en liep nog niet. Omdat hij pas liep op de camping en er nog wat dingetjes aan mankeerde maar 1 keer gesprint. Toen toch een 8.4 neergezet Wel veel geknald op Meinerzhagen en ding liep toen best lekker voor een nog steeds onafgestelde scooter

Foto van Meppel:

Wat foto's van Meinerzhagen:

heb ook nog wel filmpjes ervan maar omdat ik mijn hoofd tijdens het rijden iets te veel naar beneden had zie je vrijwel alleen maar weg

Maargoed, dan Zoetermeer. Heb het goed naar mijn zin gehad en weer veel mensen gesproken :W 2 keer wezen sprinten maar had geen flauw idee wat er de 1e keer gebeurde :X Ik reed naar voren en stond eigenlijk meteen goed in de stage, maar wou me er gewoon even opnieuw inrijden (zoals altijd mogelijk is) Maar voordat ik ook maar 1cm naar voren rolde reed de ander al weg 8P Ik heb geen gele lampen gezien en ook kon de SBO official ook wel zien dat ik nog niet klaar zat. Maar dat ik toch moest gaan rijden vond ik helemaal het ergste :X Daar sta je toch godver geen half uur voor in de rij of wel

En heb vorige week ook met Elias (Fuzion) wat foto's gemaakt van mijn/onze scooter's

Heb vorige week even een nieuw subje gemaakt waardoor me blok nu dichter bij me frame staat en recht staat.

Heb op Zoetermeer ook een 86cc BB ROOST pijpje gekocht :~ (ook ivm plannen volgend jaar)

Alleen, zoals ook wel een beetje verwacht, past hij niet. De flens staat iets te ver naar buiten scheef, en komt tegen me radje aan. Hier ga ik vanavond even naar kijken.

Nog wat foto's van Zoetermeer:

Thanks to Wesley :*

Kloosterzande sla ik over omdat ik dit gewoon te ver vind rijden. En het al helemaal niet waard om een half uur in de rij te moeten gaan staan om met een brakke scooter 8.5 te moeten gaan rijden. Heb al even met Marco gesproken en ga voor meeting Hengelo banken bij hem

Dit was het wel zo'n beetje voor eerst :*