This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Big B's NRG Extreme #2

Status
Not open for further replies.
Bram, als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een 13 inch voorvelg. Want zo blijft hij chopper stylo staan. Of vind jij dit wel mooi?

Het is iig een verbetering dat hij verlaagd is aan de voorkant, maar voor een grotere velg als achter is imo nooit mooier.

Niet om je mooie nrg te kraken, hoor :*.
 
Heey Bram :W

Ziet er goed uit man. Voorspatbord staat zeker beter. Toch ben ik het wel eens met Denna dat je voorkant echt nog te hoog is :X 13 inch zou zeker beter zijn en misschien 10 inch ook zelfs.

Desondanks, is het en über vette machine en moeten we op Zoetermeer gewoon naast elkaar staan + vette shoot maken

En btw, ik wou dat ik 21.7 PK had

Zin om zondag te knallen?
 
Leuke score, maar niks om over naar huis te schrijven natuurlijk.

Nee, want 21,7PK haalt iedereen even zonder moeite ... :X
Vind het echt ronduit belachelijk dat iedereen zó verschrikkelijk simpel denkt de laatste tijd.
Bijna 22PK uit een 70cc cilinder..... "Niet om over naar huis te schrijven". :X


Nee Bramma, nette score en erg mooie grafiek! Totaal plaatje van de scooter ziet er ook super uit. 8) Érg nice!
 
Voorwiel laten zitten! Ik denk dat de foto's ook een klein beetje een vertekend beeld geven, want op de foto lijkt de achterkant ook extreem laag.

En die 22+ pk's zijn gewoon haalbaar BojT, tegenwoordig word dat wel gewoon gehaald en zeker uit deze cilinder. Wil niet zeggen dat dit een slechte score is, want zonder veel moeite is deze 21,7 er al uitgekomen, dus met wat testwerk zit de 23 er ook nog wel in als je het mij vraagt!
 
Weet ik Bart, maar de manier waarop staat mij niet aan. "Niet om over naar huis te schrijven"... Alsof het niets voorstelt.
 
stelt ook niets meer voor, haal je als et een beetje mee zit uit een stnd 7t :*
maar dit komt vast wel goed allemaal, een klein zip voorwelgje ofzo dan ? zo'n 5spaaks geval? miss ook wel apart
 

Ik zal even foto's schieten van en afstand, dan zie je het verschil duidelijker. Het 14 inch voorwiel valt dan niet echt op, en hij staat netjes. Groot voorwiel geeft ook meer stabiliteit. Wel dieplood aan gewicht, maar afdraaien van de velgen staat nog op de planning!


Ding blijft dik Bram:W
Succes met de 7t

Is de kleur niet sparkling graphite?

Kleur is BMW Space grau!


Thx Kees :W Die foto-shoot komt zeker goed 8) Ik pm je even over zondag :W


Thx, dat vermogen komt wel goed. Squish stond nog wat ruim (0,7) en inlaatje was waarschijnlijk niet optimaal.


Vermogen komt goed, het was met dat banken meer de bedoeling om hem strak lopend te krijgen

stelt ook niets meer voor, haal je als et een beetje mee zit uit een stnd 7t :*
maar dit komt vast wel goed allemaal, een klein zip voorwelgje ofzo dan ? zo'n 5spaaks geval? miss ook wel apart

Het moet wel esthetisch verantwoord blijven Dus het word misschien een 13 inch velg, maar zeker geen 10 inch Probleem is alleen, dat je 13 inch velgen niet los kan kopen, alleen compleet met band/schijf/al de zooi die erom heen hoort. Dus ik zou eens moeten zoeken naar 2e hands velgje. Mja, heeft geen prioritijd.


Verder iedereen bedankt voor de reacties!
 
stelt ook niets meer voor, haal je als et een beetje mee zit uit een stnd 7t :*
maar dit komt vast wel goed allemaal, een klein zip voorwelgje ofzo dan ? zo'n 5spaaks geval? miss ook wel apart


Het is mogelijk om het uit een standaard 7t te halen, als alles perfect op elkaar is afgestemd ja, maar dat zie je bijna alleen met mensen die een eigen testbank hebben. Dus de opmerking van Denna staat mij ook niet echt aan...wat heb je zelf...23pk met een 80cc ofzo? :x Mensen denken daar tegenwoordig echt gewoon te makkelijk over omdat iedereen alles laat TUNEN en gelijk alles laat afstellen op de testbank. Laten we niet vergeten dat Bram geen testbank heeft, en alles zelf doet, blok & cilinder zelf tuned, eigen inlaat ontworpen. 22 pk is dan gewoon een nette prestatie, punt.

Die 23 pk komt er ook zeker op zijn tijd uit rollen, ik heb al met bram afgesproken om over een weekje of 3 nog wat dingetjes uit te gaan proberen. Dus dat gaat helemaal goed komen!
 
Nog even wat foto'tjes;

[Ir]http://i32.tinypic.com/2rcnxu0.jpg[/Ir]

[Ir]http://i31.tinypic.com/3166ng4.jpg[/Ir]

Misschien dat ik nog een ophoogblokje koop voor achter, dat het nét iets meer reees staat

Iig, het gat tussen voorkap en wiel is nu niet meer zo groot;
[ir]http://i29.tinypic.com/2lntpjc.jpg[/ir]
 
hehe die opmerking komt ook echt van denna man o man..


Bram het ziet er allemaal erg netjes uit en zoals pronk al zegt die 23 kan je heus wel aantikken als je binnekort het blok is ff goed doortest! Ga zo door !
 

Dennis pakte mij even terug met mijn opmerking over zijn BigBore score Laten we het gezellig houden, iedereen moet zeggen wat hij/zij vindt!

Maar idd Pronk, ik heb geen testbank, frees alles zelf, gewoon omdat het leukste is. Cilinder zal nog wat kleine aanpassingen krijgen in timingen (laatste spoelers), daar zit ws nog wat winst in. Daarbij wil ik nog wat dingen testen zoals inlaatjes, verschillende lengtes, uitlaatjes, snaren/pulley's (standen). Die 23 pk komt wel

Belangrijker is nu dat het netjes loopt, met mooie grafiek!
 
hehe die opmerking komt ook echt van denna man o man..


Bram het ziet er allemaal erg netjes uit en zoals pronk al zegt die 23 kan je heus wel aantikken als je binnekort het blok is ff goed doortest! Ga zo door !


Dank 8)
 
ow mijn fout, ik meende dat je de 7t van ronnie had gedacht, deze was epc-rst getuned dacht ik... Vandaar !

Btw respect dat je alles zelf doet hoor, daar niet van hoor !

En het verlaagde doet em een stuk beter!
 
Heb ook de 7T van Ronnie toen overgenomen. Alleen heb ik hem daarna bewerkt. Ronnie zat op 19,1 (?) en er zit nu 21,7 in. Is toch 2,6 pk erbij he

Nja, respect is wel leuk, maar het is meer uit noodzaak gekomen. Geen geld genoeg om alles te laten doen, dus dan moet je creatief worden + dat ik dit het leukste vind om te doen. Dattie nou in de garage staat, mooi inelkaar vind ik eigenlijk zonde :+

Eerst eens Zoetermeer rijden, daarna zoeken we weer vermogen!
 
Last edited:
ziet er goed uit bram

misschien overheen gelezen maar waarom leg je hem voor niet helemaal op de grond?

lekkere score al hoor bram:W
 
ziet er goed uit bram

misschien overheen gelezen maar waarom leg je hem voor niet helemaal op de grond?

lekkere score al hoor bram:W

Ik zit natuurlijk ook nog met stuur uitslag, omdat ik alle kappen erop het zitten.

Misschien dat ik me poten nog laat inkorten, zodat ik wel volledige stuur uitslag heb, mja opzich niet echt nodig. Vind de verhoudingen zo wel netjes. Iedereen moet hem maar even bekijken op Zoetermeer, kan je denk ik het beste oordelen!
 
vind hem achter echt een stuk te laag staan.
hij moet echt omhoog

verder wordt het een steeds mooier ding!
 
Status
Not open for further replies.