Belgian Racing & Tuningshow 2002 Haselt (B)...

Razma

Well-Known Member
15 tot 17 november in de Grenslandhallen in Hasselt de grootste racing & tuningshow in de Benelux...

Vorig jaar was er op die drie dagen zo'n 35000 bezoekers...

En ja :)
Wij hebben een stand !! 10 x 4 meter !

In september krijgen we nog eens extra 1000 kortingskaarten van 2 euro geldig op zaterdag 16 nov... en het Stunt Team zal er ook optreden 8)
Ben er zelf eens een keertje geweest 2 jaar terug en het is zeker de moeite daar... erg groot en veel te zien...

PS: suggesties om een stand van 40m² op te bouwen... altijd welkom...
:!
 
Advertisement - register to remove this

We maken al vorderingen :)

B-Streetzone brengt mee: 1 SFX racer en Clubber drank spul, traanplaat als decoratie en zo'n stellingen voor belichting...
Provan met een paar racers en spullie...
en sprinter... de sprinter :)

mensen die ervaring hebben met goede standenopbouw?
de voorwaarde dat we een stand krijgen is dat ie professioneel en goed wordt opgebouwd namelijk...
 
Ik heb misschien een paar tips, je moet maar zien wat je er mee doet.
Als je zorgt dat de stand er schoon en afgewerkt uit ziet, dan ben je al een heel eind.
De scooters moet je op verhogingen zetten en dan elke verhoging een andere hoogte geven.
Een paar vitrinekasten met pret spul trek ook altijd kijkers.
Met een beamer de site of films van races op een muur projecteren trekt ook altijd wel aandacht.
De stand zelf moet je, of een hele felle kleur geven, of een hele rustige. Wit zou ik niet doen, dat vind ik zo'n standaard kleur.
 
ik zou graag idd m'n best willen doen om er iets 'knap' van te maken... heb enkel schrik dat het best wel wat geld gaat kosten dan .. :(

Als er op die hele beurs één scooterstand staat... en die is megavet.. komt het heel anders over tussen dat tuningspul dan dat je een snel rommelig ding hebt daar..
 
Die tips van mij moeten niet al te veel kosten lijkt me.

Wij hadden een keer op de RAI een stukje schutting gemaakt. Met de motorzaag hadden we de vorm van een motor + berijden er uit gezaagd. En de motor hadden we zo opgesteld, dat het leek alsof hij er doorheen vloog.
Het kostte niet veel en het trok veel aandacht.
 
wat spul lenen ofzo :)

maar in elk geval hebben we nu een kans om 'scootertuning' op een professioneel nivo over te brengen op een groter publiek van 'tuning'...
wie weet :)
 
Ik ben er al enkele keren geweest en ik kom nu zeker eens terug een kijkje nemen.

Dus als je soms hulp nodig hebt voor die stand ;)
 
ey razma, ik ben van hasselt, zal zeker eens komen kijken dan , doe ik elk jaar al.Maak er maar vet standje van, zeker omdat je enigste scootertuning stand bent :)
mzzl
als je hulp nodig hebt bij iets,zeg maar, woon er kwartiertje vanaf, en vader zijn café-restaurant ligt er 5 min vanaf!
greetz Pirulo
 
ahja razma, kan je ook ff t-shirt en petje meenemen? (als je der nog in voorraad hebt).T-shirt zwarte xl , en pet neem ook maar zwart.
zeg maar hoeveel ze kosten.
thnx!
 
euhm... euh... dat zien we dan wel :)
ik hoop dat ik tegen dan ook weer nwe polo's enzo kan laten drukken om daar te verkopen...
 
Zorg dat je stand op een hoek staat en dat je veel licht hebt enzo.
M'n pa heeft vroeger veel op beurzen enzow gestaan en dit is wat ie altijd zei :)
 
Hey Razma...

Hasselt is misschien de grootste racingshow, de grootste tuningshow is het echter niet. Dat is het International Tuning Salon dat in het eerste weekend van november plaats vind in de Nekkerhallen van Mechelen. (organisatie van IMT - www.imt-tuning.be)

Van standen ken ik niet veel maar het is aangeraden hier rekening mee te houden:
- zorg dat electrische bekabeling verborgen ligt voor het publiek; zodoende ze ze niet kunnen meetrekken met de voet
- zorg voor voldoende verlichting op je hele stand (donkere standen jagen de mensen weg + anders zijn ze misschien met een stuk stand vandoor)
- zorg voor tapijten die tegen sigaretten kunnen; meeste mensen gooien zomaar hun peuk weg
- zorg dat je een afstoffer klaar hebt om ieder uur over de scootz te gaan als je ze mooi geblonken hebt... vette vingers lijken vanzelf te komen!
- leg niet te veel flyers enzo in één keer uit, die verdwijnen heel snel en als er iemand echte info nodig heeft, heb je er meestal geen meer
- zorg voor voldoende passage voor als mensen door je stand wandelen (zodoende het risico iets omver te stoten te verminderen)

dat is zo direct het enige waar ik aan kan denken zo direct, als er me nog iets te binnen schiet laat ik het je weten...


groeten
ForzaTom
 
Eej! zijn er geen forum-dewds die hun phat-getunede scoot (optisch/motorisch) ff aan je kunne/willen uitlenen?? uiteraard dat ze er gewoon zelf bij blijven, maare beetje mooi poetsen, op een verhoging zetten, spotjes erop kleine preview van setup eronder! whoppa!

Deed mijn pa ook altijd op zun stands(mooi autootje hier phatte racer daar!), als je iets bijzonders heb staan komen er vanzelf wel mensen kijken! 8)

Ow jah, en altijd blijven lachen en vriendelijk doen tegen de mensen (hoe klote dat soms ook ken zijn met sommige mensen!) maare dat komt wel goed denk ik met jou, ofniej Razma?? ;)

Tis natuurlijk maar een ideetje, maare het zou mij in ieder geval wel aanspreken! :) mja wie ben ik! :rolleyes: en tsja geld speelt ook altijd een rol 8P........waarom bestaan er nou geen geldbomen???
;(
 
Last edited:
Zet een bar neer, met een tap. en een koelkast voor drinken en eventueel stokbrood met kruidenboter.
Voor als de mensen een praatje met je maken, ken je ze natuurlijk wat aanbieden.

Mijn moeder moest het altijd voor mijn pa zijn stand doen.
Staat namelijk altijd op de Rai.!!

:) KennY
 
Back
Top