Battlefield: Bad Company 2

Met de VIP code heb je automatisch en gratis toegang tot extra velden.

En een squad niet kunnen joinen kan zijn :
1: je doet het verkeerd
2: team zit vol ( max 12 man ) of squad zit vol (max 4 man)
3: op mijn PS3 moest ik een aantal poorten open zetten in mijn router , staat ook beschreven in het boekje.
 
Het unlocked content die op de disc zit. 4 extra maps dus. Laguna presa ( Conquest & Rush ), Nelson Bay ( Rush ) en Arica Harbor ( Conquest ).

Niet joinen kan omdat je NAT type niet open is. Je zult even moeten googlen naar hoe je die open kunt zetten voor je eigen router. Meestal is het firewall uitzetten en dan bepaalde poorten open gooien.
 
Vreemd, bij MW2 heb ik nergens last van.
Ik heb alleen geen idee hoe ik die poorten open moet zetten, en de firewall is voor mij helemaal onbekend :D!
 
Ik begrijp daar ook geen hout van. Ik kon trouwens bij MW2 ook nooit een private match starten en dan mensen uitnodigen. Althans starten en uitnodigen wel, maar die konden dan niet joinen. Dit zal er wel mee te maken hebben.
Met battlefield starte ik een nieuwe squad, met dus alleen mijzelf erin, wilde dan Robert uitnodigen maar die kon dus niet joinen. Denk dat mn router het blokkert oid?
 
Gister gespeeld van 3uur 's nachts tot 6 uur in de ochtend :p. Blijft echt een geweldig spel. Alleen nog de M95 en ik heb alle wapens unlockt.

Voor de mensen die al een keer Battlefield hebben gekocht (1, 2, bad Company 1, 1943 of Heroes), ga ff naar www.battlefieldbadcompany2.com en register bij het Veteran gedeelte. Dan krijg je nog een of andere Rifle van de 2e Wereldoorlog.

Als dit je eerste Battlefield is. Ga dan ff naar www.battlefieldheroes.com en maak je eigen Hero aan, dan krijg je die rifle ook })

//Edit: Oh ja, vannacht na een uurtje of 1 ga ik weer spelen, dus voeg me maar toe op PSN: PRObin
 
Zou niet moeten uitmaken of je een PS3 of Xbox hebt. En zover ik weet ben je dan nog wel veilig. Het zijn volgens mij 2 of 4 poorten die echt alleen games gebruiken.
 
Inderdaad, als je in het menu van mw2 zit. Staat aan de linkerkant NAT.

Daar staat: NAT OPEN, NAT STRICT of NAT MODERATE.

Je moet zien dat je de poorten openzet zodat hij bij mw2 op OPEN staat. Dan kan jij iedereen inviten.
 
Boh, hadden weer echt een deathsquad op Arica Harbor als defence haha.
3 engineers en 1 assault ( voor ammo ). Elke keer als er een tank kwam een golf aan RPG's en AT4's. Heerlijk :D

Ben echt verliefd op dit spel 8P
 
ben vanaf vrijdag in landal. Maar godverdomme begint toch wel behoorlijk te jeuken om weer te gaan spellen.

Vind het spel zoveel leuker als mw2. Ondanks dat ik minder goeie k/d ratio heb. Waar ik eigenlijk wel graag om speel. Maar ja daarvoor is dit spel niet. Tevaak zat kamikaze aanval op een vlag of m-com en doodleuk weg geblazen worden. Maar ja alles voor het team heh:p
 
heb hem nu ook binnen voor de ps3. Vind het ff wennen tov MW2 maar zeker wel cool. het lopen en schieten is nog een beetje te arcade-achtig voor me maar het went al wel.
Word alleen wel gestoord van alleen maar snipers en teamgenoten die maar lopen te kutten..
scheelt denk ik ook een hoop als je met vrienden gaat spelen, en aangezien ik nul mensen ken met een online ps3 houdt het al snel op.
 
Back
Top