Battlefield: Bad Company 2

Ik heb er niet zo een probleem mee , ik speel met een vaste ploeg en als er dan een paar knakkers willen campen , prima.

Betekend meer punten voor mij.

En de dart-tracer heb ik nooit. Heb me handwapen maar al te vaak nodig in close-combat.

Als ik Engineer speel gebruik ik de dart wel, maar anders ook de sidearm. Helaas niet altijd een vaste groep bij me.
 
Echt een geweldige Defence gehad op Arica Harbor. We waren met 4 man, allemaal Engineers. Wow, echt. Elke tank die ook maar enigzins in de buurt kwam kreeg meteen 4 RPG's in z'n gezicht.

Overal ontploffingen en humvees die de lucht in vlogen door Anti-Tank mines :D

Heerlijk.

@Joost: rennen en raggen levert je maar 1 ding op: Frustratie. Snipers en voertuigen zullen je waarschijnlijk aan flarden scheuren. Je moet echt van dekking naar dekking bewegen en enigzins slim flanken afhankelijk van waar je tegenstanders zijn, wil je succesvol wat kills maken zonder meteen zelf dood te gaan.
 
Laatst m'n broer ook laten halen. Singleplayer is echt lame, maar online ! :D Supervet ! Wel lastig af en toe. Vooral die woestijnmap vind ik zo ontiegelijk klote, als ze dan met 2 helikopters gaan lopen kutten. Is gewoon onmogelijk om die dan kapot te krijgen. Vind dat ze daar wel wat aan mogen doen.
 
Beter leren omgaan met de rocketlauncher , je specs vrij spelen , heavy MG's gebruiken , goed leren snipen of sneakie truukjes doen.

80% van de tijd schiet ik een blackhawk met 1 raket uit de lucht.
Alleen de Apache heb ik moeite mee.


En als rambo door het veld kan prima hoor , je moet alleen weten waar je dat doet.
Met conquest kan het best , maar met een rush minder.
 
Choppers haalt je daar het snelste neer met machine guns denk ik. dus HEAVY MG turrets of Machine guns op Tanks/Humvees.

Nieuwe Rush map is echt nice trouwens, die op Laguna Presa!
Filmpje van de "nieuwe" gratis maps:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=B7lW4DtL5bo"]YouTube- Battlefield Bad Company 2 - Map Pack 2 Trailer[/ame]
 
Last edited:
Ik doe meestal met sniper, maar ben nog maar rank 1 ofzo, dus heb echt nog niks. Moet nog veel eraan wennen maar dat komt allemaal wel goed. Gelukkig lopen er net als op mw2 genoeg noobs rond die je zo door hun hoofd knalt. Snipen gaat me overigens vrij goed af, heb vaak kills waar ik zelf van sta te kijken dat ik dat kon haha.
 
Choppers pak je dus met je stage 2 of stage 3 rocket launcher.

Heavy MG kan ook , maar heeft wel wat moeite nodig.

En dat snipen , das alleen leuk als je écht goed bent en tegen mensen speelt die niet zo goed zijn.
Inmiddels zijn alle goede plekken wel bekend en met de spec3 auto-spot functie ben je zo gevonden door andere snipers.
 
Ik bak helemaal niets van het snipen. Iemand nog tips daarvoor?,
Speel meestal engineer, beetje tanks repairen levert snel aardig wat punten op overigens!.
 
De RPG en 3e Rocket launcher zijn het beste tegen voertuigen. De 2e ( Carl Gustav ) dient als anti-personal wapen. De splash ervan is ook veel groter.
Engineer en Medic vind ik persoonlijk het leukste. Lekker tanks/choppers opblazen en mensen reviven.
Edit: Charts en info gevonden:
BOOM.png

[ir]http://i1024.photobucket.com/albums/y306/HeyDen1/WEAPONS.png[/ir]

Soldier health is 100.
Ceramic Body Armor is 125.
Six seconds after taking damage, the player will recover three health per second.



Bron: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
 
Last edited:
Back
Top