Battlefield 3

Status
Not open for further replies.

Laurens.

Do the Dahmer!
Volgens mij word deze officieuze opvolger van battlefield 2 echt te gek!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wi2tae2PmmU"]YouTube - Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3rMTmtMDC_c"]Battlefield 3: Caspian Border Multiplayer Trailer - YouTube[/ame]

gamertags

XBOX
Marcel MPortma
Laurens. NSF Da Lau

PC
Marcel Mjuksel (op Origin)[/I]
[5th] Douwe Douwe-nl

PS3:
Petrik. - OhYeahBuddyYeah
Joenne. - Henkiepenkie56
malco - ExtraNeushoorn
Rocco. - juztins
Michael - MR-iceburns
R-R5 - Hippopenguin
sinister- mr--jason

Last edited:
Advertisement - register to remove this

#Speed-Freak#

Yamaha Aerox Rijder
BattleField 2 zag je alles verderweg , First Person is dat je vanuit je ventje schiet , had 2 ook maar toch zie ik Bij Battlefield 3 dat het nog closer is dan voorheen (3d zoals zommige zeggen) denk dat ik de Game ga Aanschaffen vanwege positieve reacties .

xiphos

6,791 @ 150m
Lijkt me weer dikkk spel, vond BF2 al goed, BF2142 ook nog veel gespeeld. Sta nog steeds met 2 wapens 1ste van NL :).
Speel momenteel BFBC2
Ik ga zeker weten aanschaffen :D

Lyco

.GC only.
1st = eigen perspectief, 3rd = extern.

Het blijft gewoon 1st person, no matter hoe de camera staat etc. tenzij je bv over de schouder meekijkt :p

Release date is blijkbaar pas ergens rond oktober.

RobinL

K*t meeuwen!
Jaja, op de PC ff wachten tot 01:00. Ik snapte al niet hoe iedereen al kon spelen, maar dat is dus op de console :+.

Ik ben er in ieder geval om 01:00, ik kan alleen niet praten (er slapen om 01:00 3 mensen in de kamers naast mij).

Petrik.

Well-Known Member
Als ik morgenochtend de mediamarkt inloop zal er vast wel genoeg op voorraad zijn, toch? Anders bestel ik hem alsnog ergens en speel ik hem vanaf vrijdag.

Ps3: OhYeahBuddyYeah

Marcel

флоп т мг е))
Stonden bij Gamemania in leeuwarden echt 40+ man BF3 op te halen, ik zo doe maar voor PC en Xbox die lui kijken 8P
stond er een moedertje naast me met 5x BF3 :winner:

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this