battlefield 2

Ja door 1:3 kill/death ratio te hebben....veel doodgaan, weinig killen dus.

Nope, je krijgt alleen een purple heart als je 20x gekilled bent en nog niet in staat bent geweest 5 kills te krijgen.

Dus als je 19x bent dood gegaan, en je hebt 6 kills dan heb je niks te vrezen :)
 
wakesig.jpg



lol
 
kspeel et eigenlijk al vanaf het begin dat ie uit was :p ma ga nu eigenlijk meer bf2142 spelen vind ik er beter uit zien qua graphics,.
kheb eregister eindelijk weer een rank behaald ben nu namelijk major general:p

voor de simpelisten onder ons

128px-Rank-Perspective-19.png


ma ik speel atm alles op hoog kheb een dual core processor en als videokaart de 8800 GTX ultra en 2x 2048 mb ram geheugen erin zitten dus 4096 mb ram geheugen totaal:p

maar toch heb ik soms zelfs met deze computer dat het spel vastloopt waardoor kzou ni weten lol :p mja miss koop ik binnekort een quad core dan zou alles toppie moeten werken he :p
 
Is gewoon onzin wat je nu zegt, ik draai een overgeklokte Dual Core en ik heb nooit ergens last van, heeft niks te maken met je computer, dit spel draait al op een pentium 3 hoor...

Trouwens, wat is je ingame naam?
 
hey mense ..

heb het spel ook al een tijdje maar bij mij doet die erg vaag!

battlefield 2 + expansion pack

heb hem alleen nog niet geupdate met verschillende extra maps etc.

ma mijn probleem nu:

- heb geen single player erin zitten :(
- men rang gebeuren werkt volgens mij niet!

speel gewoon via de BF server en daarbij krijg ik maar 6 verschillende levels om online te spelen. dat kan tog niet kloppen :|
 
Zeg;

Ik heb nu BF2 compleet package met Euroforce/Armored Fury & SF.
Ik wist niet dat bij het online registreren je hetzelfde mailadres moest gebruiken. SF kan ik niet spelen of hetzelfde account geloof ik.
Ik dacht, opnieuw installeren etc....maar eenmaal dat nummer met dat emailadres gekoppeld...klaar. Niet te veranderen volgens mij ?!

Maar wat als ik het nu wil verkopen ofzo? die codes zijn dan toch al gekoppeld aan een mailadres?

En kan ik dus SF nog werkend krijgen?
 
Back
Top