battlefield 2

Moet je verdienen :p

De tering Nick :D Ik dacht dat ik het vaak speelde, maar als ik jouw stats zo zie dan lijkt het net of ik niks heb gedaan haha.
 
CompuGuy.jpg



;)
 
whhahah, kijk de beste spelen van bf2 eens dan, ik heb uit gerekend al zijn uren op geteld en dat kwam uit op 6 uur spelen per dag8P 8P

Is niet zoveel hoor, de oude nr 1. (The lord of weed, Nederlander trouwens :rolleyes:) die speelde gemiddeld 10 uur per dag!

Ik heb 700 uur in 2 jaar gespeeld, minder dan 1 uur per dag dus, dus jou idee gaat niet op Tinne! :D

Mja ik speel lang niet elke dag, alleen wanneer ik er tijd/zin in heb, en als je dan een beetje door gaat dan kan je wel een hoop uren opvijzelen ja!

Wel grappig evengoed, je ziet bij mijn Kill/Death ratio dat hij constant aan het stijgen is, maar omdat ik vroeger zoveel rondes verkloot had schiet hij niet echt op!

Heb de laatste maanden een Kill/Death ratio van minimaal 4 (4 spelers vermoord tegenover 1x dood gaan), en met uitlopers tot de 20! :D Pwnage geak!
 
Is niet zoveel hoor, de oude nr 1. (The lord of weed, Nederlander trouwens :rolleyes:) die speelde gemiddeld 10 uur per dag!

Ik heb 700 uur in 2 jaar gespeeld, minder dan 1 uur per dag dus, dus jou idee gaat niet op Tinne! :D

Mja ik speel lang niet elke dag, alleen wanneer ik er tijd/zin in heb, en als je dan een beetje door gaat dan kan je wel een hoop uren opvijzelen ja!

Wel grappig evengoed, je ziet bij mijn Kill/Death ratio dat hij constant aan het stijgen is, maar omdat ik vroeger zoveel rondes verkloot had schiet hij niet echt op!

Heb de laatste maanden een Kill/Death ratio van minimaal 4 (4 spelers vermoord tegenover 1x dood gaan), en met uitlopers tot de 20! :D Pwnage geak!

dat heb ik ook wel gehad als sniper:winner:

gister 4 deats en 20 kills in vliegtuigen.

kan iemand me nou eens duidelijk uitlgeggen wat voordelen zijn van
MiG-29
Su-34
F-15
F-18
F-35B
en dat chinese ding.

de Su-34 en F-15 hebben knetterveel bommen:#
 
en dat chinese ding.

J-10.


De beste der BF2 zijn denk allemaal hele goede piloten. Want daar pak je volgens mij de punten mee. Soms is het echt niet leuk, je kijkt alleen al naar een tank of ze scheren al langs je. JE bent net 1 meter verder met een tank of je kijkt al naar een bom vanuit de lucht. Er zijn altijd mensen beter, maar dan is het echt niet leuk meer. Dan kan je je maar beter ergens bij een vlag verstoppen en daar maar wat knallen. Want in een voertuig kom je nergens.

Overigens denk ik dat heli`s nog dominanter kunnen zijn.
 
Kubra Dam is dus gewoon niet leuk als er een beetje erg goede piloten zijn. En zeker als ze vaak leuk bij elkaar in de groep zitten. Gisteren zat er een die echt de boel ownde....iemand deed een vote2kick. Ik dacht "kansloos" maar dat was het eigenlijk niet. Die gast was te goed, en daardoor was het geen leuk spel meer.
 
J-10.


De beste der BF2 zijn denk allemaal hele goede piloten. Want daar pak je volgens mij de punten mee. Soms is het echt niet leuk, je kijkt alleen al naar een tank of ze scheren al langs je. JE bent net 1 meter verder met een tank of je kijkt al naar een bom vanuit de lucht. Er zijn altijd mensen beter, maar dan is het echt niet leuk meer. Dan kan je je maar beter ergens bij een vlag verstoppen en daar maar wat knallen. Want in een voertuig kom je nergens.

Overigens denk ik dat heli`s nog dominanter kunnen zijn.

De hoogste BF2 spelers zijn GEEN vehicle spelers, ze gaan gewoon een uurtje of 6 nades gooien per dag op een drukke infantry only server, en het is klaar...

Het zal je ook verbazen hoe relatief makkelijk je een hoge speler zoals dat af maakt, omdat ze alleen nade skills hebben, ze zijn ook altijd "Ondersteuning" (Met dat machinegeweer) zodat ze zichzelf constant nieuwe granaten kunnen geven.

Echte amateurs IMHO!

Ik ga binnenkort wel even de server op slot gooien, dan kunnen de mensen die willen weten wat het verschil is tussen de verschillende vliegtuigen even rustig uit gaan testen :)
 
Ik kan battlefield 2 gewoon spelen met de originele disk, maar ik krijg geen melding dat ik een update moet downloaden.
Kan dus gewoon online spelen e.d.
Hoe kan ik hem updaten ?
 
Ik begon als Engineer, toen steeds vaker als Anti-tank en nu als Medic (het succesvol reanimeren van medestanders is vet! ).....

spelen 'jullie' gewoon steeds met dezelfde functie of is dat afhankelijk van de map & situatie (dood en wetende dat er tanks aankomen dus als anti-tank @ zelfde flag spawnen? )
 
Ik speel eigenlijk altijd alleen maar als Medic of als Elite, Medic in geval van infantry tegenstand, en elite (2x C4 op een tank en het is afgelopen) bij Armor :)

Voor de rest varieer ik wel vaak, gebruik nooit antitank bijna, ook geen Engineer, maar de support en sniper dan wel weer vaker.
 
Help,

Ik krijg deze foutmelding, iemand er bekend mee?

Inadequate O/S Privileges, wordt dus door Punkbuster gekickt met deze reden.

Komt dit door Vista of is het iets anders?
 
Back
Top