battlefield 2

Weet je wat irritant is?

ergens een game spelen, tegen gasten die vrij oplettend zijn met vliegen. Maw. ik keek alleen al naar een AA of tank oid of ik hoorde die mofo`s al aankomen vliegen.... bijna onmogelijk. En nee, er vlogen niet altijd uav`s.
 
Weet je wat irritant is?

ergens een game spelen, tegen gasten die vrij oplettend zijn met vliegen. Maw. ik keek alleen al naar een AA of tank oid of ik hoorde die mofo`s al aankomen vliegen.... bijna onmogelijk. En nee, er vlogen niet altijd uav`s.

Ik ken het, ik heb het nu 700 uur gespeeld, en als ik het zelf zeg ben ik vrij goed in heli's en vliegtuigen (Mensen gaan ook uit de pilot seat naar de gunner seat als ik bij de helipad sta, zodat ik ze kan vliegen), en soms vind ik het gewoon oneerlijk, als je bijvoorbeeld een J10 hebt (Chinese vliegtuig, die witte), dan heb je eigenlijk gewoon Godmode, want het machinegeweer (Gebruik op heli's, raketten raken helicopters niet) is zo precies, dat je binnen 1.5 seconde een helicopter uit de lucht kan schieten zonder dat hij je uberhaupt hoorde aankomen.

Plus dat de hitboxen van een J10 VEEL kleiner zijn dan die van de F35-B, dat betekend dus dat vrijwel alle rakketten van een F35 -> J10 mis gaan, maar omgekeerd vrijwel altijd raak...

Als je de goede equipment hebt, en een beetje skills in dit spel, dan ben je niet te stoppen...

Erg vervelend voor de beginners idd! :)
 
ook irritant; dat de AA maar 2 missles per keer kan schieten en de reload tijd zo lang is dat iemand die je daarvoor hebt proberen te killen tijd genoeg heeft om te keren en je een bezoekje kan brengen
 
ook irritant; dat de AA maar 2 missles per keer kan schieten en de reload tijd zo lang is dat iemand die je daarvoor hebt proberen te killen tijd genoeg heeft om te keren en je een bezoekje kan brengen

De truc is dat je niet in de AA moet zitten als ze op je af komen vliegen, als je namelijk in het vliegtuig zit en je switcht naar bommen-modus, dan zie je alle gronddoelen oplichten (Autotjes, Tanks, Etc.) maar ook de AA! dus wat je moet doen is het volgende:

Kijk waar een vliegtuig vliegt, wacht tot hij in de buurt komt (niet in de AA zitten voordat hij voorbij is anders ziet hij je!) en over je heen vliegt, ga dan snel in de AA zitten en schiet 2 raketten achter hem aan, stap dan snel uit (AA reload automatisch ook al zit er niemand in, duurt 10 seconden ong.) zodat hij je niet ziet op zijn bomb-modus, en herhaal...

Dat is DE manier om mensen neer te schieten zonder dat ze jou zien, hit and run dus...

Nog een tip: Ga niet te dicht bij de AA liggen zodra je eraf springt, je hebt een vrij grote kans dat als het vliegtuig heeft gemerkt waar het vuur vandaan kwam dat hij zich om draait en met zijn machinegun over de mogelijk locaties heen sprayed!
 
ehmm.. dat bedoelde ik er heel niet mee hoor.
Maar wist ik veel dat dat allemaal van belang is.

Sorry.

Nee ok, geen probleem, maar je kan je voorstellen dat als ik zo een verhaal typ om je te helpen, dat het niet zo leuk is als je alleen met "joh" reageert...

Maar goed, laten we het maar achterwege laten, wat zijn jullie ingame namen eigenlijk? Ik wil wat stats opzoeken op bf2s.com :p
 
Wat was me oude dan? :D Heb altijd maar 1 gehad en das deze.

Tis alweer hele tjid geleden dat ik heb gespeelt. Waar ik vroeger altijd op 1 stond zal nu wel de halve wereld er over heen zijn :+
 
Last edited:
Back
Top