battlefield 2

Mensen die Xfire hebben kunnen mij toevoegen met nickname ossje :)

Nick kan jou niet toevoegen :? Hij kan jou niet vinden.

Snap er geen kk moer meer van. Telkens als ik wil gaan spelen knalt ie me eruit bij 62%, als die aan het laden is. Kan dit aan Punkbuster liggen? Zowel bij Singleplayer als Multiplayer.

Oss, domme lul, mijn nickname is Neo105 he! :D

Zitten jullie allemaal ook in een clan oid?

Ik ben zelf admin bij een clan en kan jullie garanderen dat het wel leuk speelt zo in een groepie via teamspeak enzo :)

Ik heet trouwens ingame =DGC= Zorro.nl

-=ThC=- Clanleader -> www.thehardcoreclan.nl
 
Trouwens Nick. Ik heb alleen de patch van 1.40 en 1.41 gedaan. Kan het zijn dat ie het niet doet om dat ik 1.02, 1.2 en 1.3 niet gedaan heb? Toen ik hem ging spelen zonder de patches deed die het wel gewoon namelijk.
 
Wat vinden jullie ervan dat het op sommige servers normaal is dat er axis artiverkenners op de carriers mogen zitten. En ze zich alleen mogen verdedigen...

imo crap dus.
 
Nou om artillery de juiste plek te laten bombarderen gebruik je spotters. (sniper?) die mogen dan op de carrier in bijv. Wake komen om dan alleen maar het doel (carrier + commandpost?) te spotten, zonder dat ze baserapen. Ze mogen zich alleen verdedigen.

Nog steeds willekeurig gezeik met PnkBstrB geen handshake met PnkBstrA.
En bij het inladen van een mulitplayer map/game wanneer de pc op dualcore draait "connection lost" zet ik hem op 1 cpu, no problemo...

En ik lees overal dat mensen EA zat zijn...dat ze de grootste zijn, maar de kleinste in supp.
 
Dat heet baserapen, en op veel servers is het ook verboden, de commander hoeft geen spotter, ze kunnen gewoon op de kaart zien waar de assets staan, plus dat ze NIET kapot gaan van artillery, gewoon bullshit dus!

Trouwens Tinne, ik draai BF2 ook op 2 cores op XP en op Vista en geen problemen (Intel X6800 Extreme)
 
Dude, hoe lang heb je gewacht?

Bij mij blijft hij ook soms tot 30 seconden daar hangen op me oude pc!

Dude! :p

Bij 62% word ik terug geschopt naar Windows en is het spel afgesloten. Heeft dus niks met wachten te maken. En als ik weer opnieuw opstart, dan krijg ik gewoon weer hetzelfde.
 
haha ik kwam dit topic gister ook tegen en ik heb het ook wel regelmatig gespeeld dus ik zoekenn naar het spel..

kan ik het nergens weer vinden :p

vanmiddag ff bij de mediamarkt geweest lag er nog 1 en dan gewoon alleen bf 2 was dat voor 29,95. heb het toch maar niet gedaan en ben nu de demo ff aan het binnenhalen.. ff kijken of ik het nog een beetje kan :p
 
Back
Top