Battlefield: Bad Company 2

ik heb hem net 10 minuten gespeeld. Vind het nog helemaal niks. Kan er ook niks van volgen. Voordat ik het weet ben ik weer dood.
 
het is idd ff inkomen. t eerste uurtje had ik ook zoiets van nja... is dit 't?
op een gegeven moment valt t op zun plek en ga je als een beest!
 
Game is in verhouding met MW2 erg moeilijk. Heb het nu een paar uurtjes online gespeeld, maar ben op sommige lvls echt slecht :D.
 
Ik heb m op de PS3 , single player heb ik alleen gedaan voor de trophies.

Online is waar de shit is 8)
Squad death match met zn 4en en dan uiteindelijk als enige squad overblijven :W
 
Kijk dat filmpje, daar word elke class etc uitgelegd. Dat helpt een hoop.
Het spel draait om TEAMWORK en objectives. Gebruik cover en gebruik je team.

Wat wel is, zoals al verteld: Je moet een bepaalde score behalen voordat je je class echt kunt gebruiken.
Pas na een paar potjes krijg je dus je Medic health kits en Shockpaddles, Engineer Repair tool, enzovoorts. Even doorbijten in het begin:p
 
Last edited:
Ik ga hem denk ik ook wel aanschaffen, MW2 blijf ik ook wel tof vinden maar dat is voornamelijk met je Scar-Nade lopen raggen en dan je rangers akimbo erbij, dan rag je overal doorheen 8P. Dit is veel meer tactical dus!
 
Heb hem ook gekocht, in 1ste instantie vond ik hem echt niet goed.

Maar na een paar uurtjes spelen werd het echt steeds beter.
Als je aan het twijfelen bent, ik raad aan hem zeker te kopen.
 
Inderdaad, maar vooral als je een ronde met een goed team speelt. Mensen die je reviven, ammo geven, engineers die je tank repareren. Als dat allemaal samenvalt ( Wat het vaak doet ) is het echt geweldig!
 
Er is een nieuwe "hype" gaande in BC2 land. Als je een sniper ziet, van je eigen team, die alleen maar zit te campen en dus geen flikker helpt om aan te vallen, wat doe je dan?

Tracerdart to the face! Worden ze mooie rode kerstlampjes. Doe het een paar keer en dan stoppen ze wel met snipen :p
 
Er is een nieuwe "hype" gaande in BC2 land. Als je een sniper ziet, van je eigen team, die alleen maar zit te campen en dus geen flikker helpt om aan te vallen, wat doe je dan?

Tracerdart to the face! Worden ze mooie rode kerstlampjes. Doe het een paar keer en dan stoppen ze wel met snipen :p

ergens vind ik het een beetje bs hoor. snipers zijn in real life toch ook een aspect in t leger?
 
Ik heb er niet zo een probleem mee , ik speel met een vaste ploeg en als er dan een paar knakkers willen campen , prima.

Betekend meer punten voor mij.

En de dart-tracer heb ik nooit. Heb me handwapen maar al te vaak nodig in close-combat.
 
Heb hem ook gekocht, in 1ste instantie vond ik hem echt niet goed.

Maar na een paar uurtjes spelen werd het echt steeds beter.
Als je aan het twijfelen bent, ik raad aan hem zeker te kopen.

om heel eerlijk te zijn heb ik het zelfde. In het begin vond ik het helemaal niks. Nu begin ik het toch een beetje leuk te vinden. Maar ben nog niet helemaal overtuigd.
 
Back
Top