Bas’ Evolution Sr

Je hebt pm :*
kroonstuk zit gewoon verkeerd om

Hij ziet er al vet uit btw! Ben benieuwd of het een beetje knalt ;)
Maar daar komen we volgende week wel achter :W

Je hebt pm :*
kroonstuk zit gewoon verkeerd om

Hij ziet er al vet uit btw! Ben benieuwd of het een beetje knalt ;)
Maar daar komen we volgende week wel achter :W

gvd, je hebt nog geleik ook, heb net even bij mijn frame gekeken, ik herinnerde mij dat die bouten aan de voorkant zaten, maar die horen idd aan de achterkand. even omdraaien dus :)

gvd, je hebt nog geleik ook, heb net even bij mijn frame gekeken, ik herinnerde mij dat die bouten aan de voorkant zaten, maar die horen idd aan de achterkand. even omdraaien dus :)

hahah idd, ik keek nog even mn fotos uit de oude doos door, waar de voorvork nog erop zat voordat ik hem eraf had gehaald, zat die dus anders om, Gelukkig is het dat en niet dat mn kroonstuk krom is.

12 April is de deadline voor mij, dan moet hij gewoon helemaal afzijn.
21 April is trouwens voor mij niet mogelijk jammergenoeg, ivm werk :(

:W Update 19 April :W

Hee allemaal,
Na flink weze stressen voor de 22e heb ik toch een eind kunnen maken aan de sr :P
Na bijna de halve scooter weer uit elkaar te hebben gehaald om alles fatsoenlijk te fixen,1 rotor en een andere bobine te slopen, loopt ie dan eingelijk fatsoenlijk :D

Hier wat fotos hoe die er zondag bij staat:
En ik weet het, hij is tering lelijk, alst maar vlamt denk ik zo :P

2yl8sna.jpg

2w7h10i.jpg

2dv4i14.jpg

Als je me tegenkomt, spreek me gerust aan :)
Groetjes Bas

heey bas!!
ik vindt hem er nog wel nice uit zien hoor! voor hoe lang je bezig ben dan toch 8)
en vergeet vooral niet: als is het een lelijk eendtje als hij maar kan vliegen;)

@ Eric, zegge algemene boeker tieves, dat is al gefixt jonge :P

@ Mizzle, ja ik moet nog een bracket zoeken, en dat is een beetje moeilijk, maar hij komt er iig op :W

Ik heb gisteravond gereden, hij blaast aardig hard :W:D
Zondag even op de testbank, kijken wat ie nou heeft

Groetjes Bas

Back