Bas’ Evolution Sr

Die uitlaat is echt Vet nice!!! :~:~

Verder zien die kapjes er ook goed uit. Wat ga je nog precies doen met de binnenkappen?

Binnenkap word glad, en er komt een NRG Rooster in met de punt naar boven zegmaar, ik denk dat dat wel netjes word.

@ De rest, ik weet het, de pijp is gruwelijk :P
Op de bank ga ik hem ook vergelijken met wat andere pijpjes, kan ik zien of hij net zo goed presteert als dat ie mooi is :P

wat moet ik hier nog aan toevoegen ...

:+

Nieuwe abt is niet mis maar kvond de oude gewoon bruter uitzien maar wel net spul allemaal hoor :~

Looks is altijd mooi meegenomen, maar Prestaties gaan boven de looks bij mij :) We zullen zien of de prestaties beter zijn, want ik kan ook nog aan een Abt 06 komen voor de leen.

:W Update 1 maart :W

Na een tijdje niks gedaan te hebben, ben ik langzamerhand dat ding maar weer ns wezen opbouwen, Tom heeft ook nog even geholpen, kortom, hij is best wel leip tot nu toe :D, Ook heb ik op aanraden van Tom een nieuw stuurtje aangeschaft, zit nu een stuk beter op de SR
Ik moet nog een paar dingen doen voordat ik kan vlammen:
- Remmen op druk brengen
- Vsnaar binnenkrijgen.
- Benzine halen:P
Paar foto's van hoe hij er nu bijstaat, ik vind hem nu er al erg leip bijstaan :D

2q3yzbd.jpg

40dfguv.jpg

4i2rgjd.jpg

Ook nog een remschijf binnengekomen, van Mizzle thanks nog :D
4idhl01.jpg

Braking Gatenkooass :P

Volgende updat een knalfilm:D

groetjes Bas

Last edited:
ziet er super uit bas (ik had ze al gezien ;) )

binnenkort kome we elkaar weer tegen of kom van de week nog wel eens langs

ziet er goed uit, en het abt pijpje staat er goed onder!! nu nog presteren.

maar is je kroonstuk korm of zo, je voorvork staat wel erg recht.?

ziet er goed uit, en het abt pijpje staat er goed onder!! nu nog presteren.

maar is je kroonstuk korm of zo, je voorvork staat wel erg recht.?

int echt valt het nogal mee oh, de foto ''bedriegt'' een beetje. Maar ik von hem ook een stuk rechter staan. ach we zullen zien hoe het rijd.

Vandaag de remmen op brengen, en alst goed is vant weekend even vlammen :D

Ziet er goed uit, alleen volgens mij zit je kroonstuk van je voorvork verkeerd om in je frame. Veel gemaakte fout bij sr..

Back