:W Update 8 Juli (Zoetermeer) :W
Zoetermeer was een lache meeting, goed weer en niet te lange rij voor het sprinten, dus het was gewoon perfect. De baan was ook goed naar mijn weten,2 putdeksels maar daar had ik geen last van.
Nu de scooter: Hij liep opzich wel goed, wel minder vermogen als eerst, maar hij was dus ook gewoon onafgesteld dus daar kon ik mee leven. Maar.. Hij trilde echt te erg
Eerst een sprint gereden, nou ging wel goed dan: 8.2
2e sprint: Ineens keihard geluid, is mn flens losgetrild ?!?
even een nieuwe pakkingset gehaald met uitlaatpakking van Evo dus die erop gezet, sprint ik: vliegt int midden van de baan de krukasmoer van mn vario los, echt facking vaag
daarna ook nog keer mn carterkap losgetrild en op het laatst weer de flens los getrild en toen had ik het dus wel even gehad. Scooter in de bus gezet en nog even wezen kijken.
Beste tijd was een 8.1 met reactie van .15 . Voor Sittard ga ik dus echt even GOED dat blok in elkaar zetten, en afstellen, zodat ik bij Sittard eindelijk is onder die 8 duik want zo is het niet veel.
Ook nog forummers gemeet: dannyphantom, Kossuh en Dragsterlover. Al met al was het een lache dagje op mn scooter na dan
Mvg,
Bas :W