Bas’ Evolution Sr

Bas, in het echt is ie veel lelijker dan op die foto;s :+.
Komt ook door die prachtige teksten die jij erop heb geschreven :+

Whaha idd, marco kwam denet ook al binne met de zin: Hij is int echt veel gaarder :P :P

Gister en vandaag lekker vaak gevlamd, loopt goed, zeker omdat hij nog helemaal onafgesteld is oid. Komt wel goed zondag :W

Tot Meppel allemaal *D

:w Update Woensdag 25 April :W

He allemaal,

Ik zal even een updatje doen na de eerste sprint vant jaar :W
Na een hoop gekloot te hebben gehad, toch met een goed gevoel na Meppel gegaan. Mn scoot was van te voren al gegaan, op de zaterdag, ik kon jammergenoeg alleen Zondag.

Dus kwam zondag aan, moest eerst mn rem op druk brenge, was van druk gegaan ??:S

Dus daarna toch nog hele vette dag gehad :D
Eerst tijden van rond de 8.8 gereden, Dus ik dacht laat ik eens op de bank gaan met mn onafgestelde beunsr.
ja woor, 15.3pk @ 15000 toeren :L 8P

Dus ik dacht laat ik ns wisselen van rollen van 3.5 na 3.9.
Daarna kon ik nog maar 1 keer sprinten en die was gelijk 8.4 dus t hielp zeker wel.

Hier nog wat fotos:

IMG_0251-border.jpg

Pijlijk moment voor Stefan, eruit worden gevlamt door een 15pk sr:P

foto2-border.JPG

2n00ief.jpg

foto1-border.JPG

Al met al een leuke dag gehad,
Maahco bedankt nog voor het rijden he :W #D

Ben trouwens nu al flink opzoek naar vermogen, zal binnekort wel al wat posten.

Groetjes Bas

Last edited:
ey bas!
dat is tegen je princiepes he een speed ;)
naja de pk's zeggen ook niet altijd alles he! ja okeej 15 pk is niet erg veel:P maar dat komt vast wel goed en anders kom je gewoon is lekker vlamme at perkpolder daar kun je testen wat je wilt!

Kijk maarten, zo willen we het horen :+ Een lage 7 knallen met die evo moet kunnen!

Je sr stond er goed lelijk bij :W haha nee zag er leuk uit, van een afstandje, binnenkort maar eens kappen onder handen nemen? 'T was gezellig zondag!

Tnks voor de reacties jongens,

Ik zit nu in Orlando,Amerika :W :W
Ik heb even een raceoutfit gescoord In Daytona
Racehandschoentjes en een racejack, te bewonderen @ Stein :D

Als ik zondag weer thuiskom ga ik zsm weer aan de slag aan de sr. Want er is nog veel werk aan de winkel.

Wat te doen voor de volgende sprint:
- Binnenrotor kopen.
- Flens bewerken op uitlaatpoort.
- Blok fatsoenlijk fixen op overrange, halve snaar lag in mn blok 8P
- Afstellen.
- veel oefenen.
- aerox voorvelg er weer inzetten.
- Uiterlijk beginnen.

Binnekort even foto update van outfit en van de shit wat ik ga doen de komende week :)
Groetjes Bas

Last edited:
:w Update(je) 8 Mei :W

@ Marco, die pijp is al een half jaar weg :P

DSC_0006-border.JPG

DSC_0008-border.JPG

Kijk das mn nieuwe raceoutfit voor de sprints.:W
Ben er erg blij mee.

Ook ben ik aan mn blok bezig geweest met mn vaste tjoenster tom :P

Wat is er gedaan:
- Blok GOED op overrange bewerkt
- Inlaat T.K. laten tunen
- We zijn ook bezig om de flens op de uitlaatpoort passend te maken.

Binnekort fotos van het blok.

Groetjes Bas

:W Update 20 Mei :W

Hier even een update van mijn kant over De 3e sprint van het seizoen en de 2e voor mij: Sprint Stein.

Ik vond het een goeie baan en het was ging allemaal wel lekker. Totdat na de pauze het startsysteem weer ns kuren kreeg :P
Daarna werd het een vrije sprint wat ik erg jammer vond maar aan de andere kant ook weer niet want dan kon ik lekker de sr even op de baan uitlaten :W

Om half 8 reden we richting Stein:
P1000555-border.JPG

Sr op de kar :)

even Inschrijven:
P1000560-border.JPG

En in de wachtrij:
P1000562-border.JPG

Eerste run was totaal bout: het was vol gas en Bwoaaaaaaaap! uitgevallen, ik denk wtf de dag ervoor nog gereden en toen ging het goed. Dus maar weer eens naar tom geluisterd :L en de gasnaald versteld, toen blaasde die al een stuk beter :D

Ook hoorde ik een rare piep in mn blok, ik dacht eerst dat t mn remblokjes tegen mn schijf waren, later liep die super zwaar en dacht ik wtf :O ook lag zag ik allemaal vijlsel liggen tussen mn adapter voor achterwiel en blok toen wist ik dit zit niet goed. Bleek dat een bout voor mn remschijf van mn adapter was getrild en die had een heel spoor in de buitenkant van mn blok gemaakt :O even die bout weer vastgezet en we konden weer vlammen :W

Ook ben ik wezen banken, want na die 15.3 in Meppel had ik wat dingen veranderd: Nieuwe binnenkop, inlaat bewerkt, blok bewerkt op overrange en zwaardere rollen erin. Dit gaf aan :
18pkrun.JPG

Dit was trouwens nog met de bout die tegen mn blok kwam, dus dat hield denk ik ook wel wat tegen. Ook staat de sproeier express nog wat rijk en er kunnen nog zwaardere rollen in, en er komt nog een Evo uitlaatpakking en de flens ga ik nog bewerken, dus nog genoeg puntjes, en hopelijk word dat een score richting de 20 :P

Mn beste tijd was 8.2 met .2 reactietijd, maar toen het systeem het niet deed heb ik voor mn gevoel sneller gereden, maar dat zullen we @ rdam zien

Al met al leuke dag op de tijdsmeting na,
Als iemand nog fotos van mn scoot heb gemaakt(wat ik betwijfel:P) kan je ze hier gerust posten.

Last edited:
ey bas:W!
toch netjes voor je 2 de sprint zo'n tijd, voor de rest niet veel schade aan je blok van die bout?? ook wel nice score maar er kan vast nog veel meer uit:)
ik zie je nog wel een x verschijnen bij ons at perkpolder!

ey bas:W!
toch netjes voor je 2 de sprint zo'n tijd, voor de rest niet veel schade aan je blok van die bout?? ook wel nice score maar er kan vast nog veel meer uit:)
ik zie je nog wel een x verschijnen bij ons at perkpolder!

he orlando,
Ja schade is beperkt gebleven, kzal morgen even een foto ervan posten, het valt opzich allemaal mee, kben allang blij dat ik het toch nog optijd heb gevonden.:)

Trouwens, @ bankuitdraai zie je dat hij geen toeren aangeeft, dat komt omdat mn bougie stoorde, nog even een andertje halen dus :)

Back