This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bas’ Evolution Sr

Ziet er goed uit, alleen volgens mij zit je kroonstuk van je voorvork verkeerd om in je frame. Veel gemaakte fout bij sr..

Als je goed naar die foto van de zijkant kijkt, zit het kroonstuk toch goed hoor
Alleen nu kwam ik er toch zelf achter dat 1 voorvorkpoot lek is, dus die moet weer even gefixt worden, vsnaar laat ook op zich wachten
Dus het duurt nog even voordat ik kan knallen.

Hej bas... mooi dat je dat stuur toch heb omgedraaid
het leek al meer op een oma fiets dan op een straaljager...
Erg mooi ding

Lekker bezig hoor bas. je kroonstuk zit perfect zo :* Laat ze maar zeuren hihihih.

spot je dit seizoen wel en suc6 met knutselen.

Nou eindelijk was het vorige week dan zover, Na lang beunen met mijn compagnon Tom :*
Hij loopt , na heel de tijd te zoeken naar het probleem eindelijk wat gevonden. De rotor op het verkeerde streepje gezet
Daar leren we van zak ma zeggen.

Ook zijn de remmen op druk, Elektra aangesloten ed. Dus eingelijk ben ik bijna klaar voor de 22e.

Nog paar dingen verhelpen:
- Accu kopen
- Nieuwe vario aanschaffen
- Killswitch aansluiten

Ook een filmpje gemaakt, die is nu aan het uploaden.DIe komt er zo op.
Hij staat er dan nu zo bij:

Samen met de straatscooter :W

Ook gaat er binnekort gebankt worden, wss volgende week vrijdag of in die richting.

Binnekort fatsoenlijk filmpje
Groetjes Bas

Als bassie zijn rotor niet had gepolijst hadden we dat streepje nooit gevonden :+. Het was juist niet het originele streepje die we nodig hadden 8P.

vind hem heel mooi staan met dat stuurtje laag enz

erg mooi ding, velgen staan hem goed:W

veel succes ermee

Nou hier dan het filmpje.
Ik heb een verkeerde variobus erin zitten, daarom heb die ook dikke slip
Ook is hij onafgesteld daarom loopt het niet zo super, maar het iig een teken van leven :W :W

Binnekort overdag even een filmpje.
http://www.megaupload.com/?d=DH61IG0K

groetjes Bas

als jij een sr voorvork erin heb zitten dan is hij egt krom horr.ik zou je t stuk er maar een uithalen heb je dat wel eens gedaan?

Hey Bas, ABT pijpje ziet er echt vet uit zo, maar zoals al eerder gezegd zit je kroonstuk 100% verkeerd om en dat maak ik op uit de foto, draai maar eens om en kijk zelf maar hoeveel beter de voorpoten staan

kroonstuk zit goed. ( kijk naar foto's vorige pagina, Bouten zitten aan de voorkant) volgens mij heeft dit frame ooit eens een klap gehad van voren!

En toch vind ik dat hij dat eens moet proberen te draaien.. als het dan niks uitmaakt is het zaakje idd best krom :#

Hej Bas,

Ziet er netjes uit knul!! ik kan niet wachten om tegen je te Sprinten! -:-
ik ben benieuwd wat je zaterdag gaat doen op de bank!

{! Suc6!

Gr Ricardo