http://link.marktplaats.nl/511807870
Zo in 't grijs vind ik ze best vet Jammer dat iedere turk er mee rijdt :+
Als ik dan 9J heb met et11, gaat dat toch nooit passen?!
@Rowan/Pim, dat setje had ik nog niet gezien?! Had 2 setjes RS'en gezien maar deze nog niet.. Maar ik rijd nu op 7Jx15 met ET23. Als ik dan 9J heb met et11, gaat dat toch nooit passen?!
@Airride.. Je kan t betalen, of niet..
aad, kom der maar in 8P
Haha, goed onthouden. Ik kon ook niet zonder schrapen de straat uit zonder dat ik zou moeten omrijden. Dan maar weer omhoog hè. Als het echt nodig is zet ik hem wel weer omlaag hoor, maar dat is hooguit een paar x in het jaar.
Volgens mij is Wesley hier de enige die enigzins laag ligt? En ik hoor iedereen maar klagen over van alles te schrapen, behalve hem.
Volgens mij is Wesley hier de enige die enigzins laag ligt? En ik hoor iedereen maar klagen over van alles te schrapen, behalve hem.
Ik zal mijn 06 wel pm'en. Kan ik voortaan sneller reageren:+
Ik ben wel van mening dat 9 van de 10 verlaagd voor de looks. Mensen kijken eerder naar het kostenplaatje dan andere zaken.
Haha, goed onthouden. Ik kon ook niet zonder schrapen de straat uit zonder dat ik zou moeten omrijden. Dan maar weer omhoog hè. Als het echt nodig is zet ik hem wel weer omlaag hoor, maar dat is hooguit een paar x in het jaar.
Edit: Nu soms nog niet btw, ik moet echt als ik van die drempel wil zonder te schrapen altijd naar links. Naar rechts is er niet genoeg ruimte om schuin eraf te rijden en dan schraapt hij nog. Gelukkig ga ik nooit rechts, dan rij ik vanaf mijn huis anders weg.
Mijne is 4cm verlaagd maar sloopt daardoor wel alles voor me gevoel. Kan nu weer me stuurhuis gaan vervangen.. Auto heeft "pas" 160K gelopen.
Of het komt omdat het een alfa is natuurlijk maar volgens mij is het niet normaal. Evenals draagarmen, banden etc