Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
aad, kom der maar in 8P

Ik zal mijn 06 wel pm'en. Kan ik voortaan sneller reageren:+

Ik ben wel van mening dat 9 van de 10 verlaagd voor de looks. Mensen kijken eerder naar het kostenplaatje dan andere zaken.

Haha, goed onthouden. Ik kon ook niet zonder schrapen de straat uit zonder dat ik zou moeten omrijden. Dan maar weer omhoog hè. Als het echt nodig is zet ik hem wel weer omlaag hoor, maar dat is hooguit een paar x in het jaar.

Edit: Nu soms nog niet btw, ik moet echt als ik van die drempel wil zonder te schrapen altijd naar links. Naar rechts is er niet genoeg ruimte om schuin eraf te rijden en dan schraapt hij nog. Gelukkig ga ik nooit rechts, dan rij ik vanaf mijn huis anders weg.

Nou nu ik weer met een e30 met M-tech verlaging rond rij zijn drempels niet zo erg meer :+

Ik wil niet eens aan de onderkant van mijn cabrio kijken :X
Vlakke drempels gaan wel, maar met die hoge korte klote drempels heb ik paar keer de onderkant geraakt.
Als ik met 4 man in de auto zit en 2 kratten bier achter in lopen de banden constand aan in de wielkast achter :+

Zit in dubio, eigenlijk moet er een andere H&R cupkit onder die er nu onder zit is voor een sedan.
Een cabrio is 150kg zwaarder, daar een andere set voor ( artikel nummers zijn verschillend )
Heb nu ook e46 rubbers tussen de achter veren zodat die 15mm hoger staat.

Misschien dat ik toch voor een 35/35mm verlaging ga in plaats van een 60/40 set.
Of toch de gok nemen dat het met een cabrio set wel goed komt en dan direct de wielkast randjes vlak rollen.

Volgens mij is Wesley hier de enige die enigzins laag ligt? En ik hoor iedereen maar klagen over van alles te schrapen, behalve hem.

Dat komt omdat hij dusdanig laag ligt dat hij het niet eens hoeft te proberen omdat zijn voorbumper er anders weer af ligt:+
Ik ga echt mooi niet eerder weg omdat ik moet omrijden omdat ik niet over drempels kan.

Die was idd ook wel laag, ik vond dat ook altijd een gaaf karretje.

Kijk verder zal het mij een worst wezen wat een ander van de hoogte van mijn auto vind hoor. Ik heb het ook zelf betaald dus ik doe wat ik wil, en een ander denkt waarschijnlijk ook zo.

Volgens mij is Wesley hier de enige die enigzins laag ligt? En ik hoor iedereen maar klagen over van alles te schrapen, behalve hem.

je vergeet mij?

[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/02.jpg[/ir]

prima mee te rijden, dagelijks over 2 drempels hier in me straat, no problemo:)

Ik zal mijn 06 wel pm'en. Kan ik voortaan sneller reageren:+

Ik ben wel van mening dat 9 van de 10 verlaagd voor de looks. Mensen kijken eerder naar het kostenplaatje dan andere zaken.

Haha, goed onthouden. Ik kon ook niet zonder schrapen de straat uit zonder dat ik zou moeten omrijden. Dan maar weer omhoog hè. Als het echt nodig is zet ik hem wel weer omlaag hoor, maar dat is hooguit een paar x in het jaar.

Edit: Nu soms nog niet btw, ik moet echt als ik van die drempel wil zonder te schrapen altijd naar links. Naar rechts is er niet genoeg ruimte om schuin eraf te rijden en dan schraapt hij nog. Gelukkig ga ik nooit rechts, dan rij ik vanaf mijn huis anders weg.

Okeee

Mijne is 4cm verlaagd maar sloopt daardoor wel alles voor me gevoel. Kan nu weer me stuurhuis gaan vervangen.. Auto heeft "pas" 160K gelopen.

Of het komt omdat het een alfa is natuurlijk maar volgens mij is het niet normaal. Evenals draagarmen, banden etc

Mijn bumperschrapt alleen.
Maar als ik beetje voorzichtig doe kan ik er meestal wel schuin overheen.
De rest van de bodemplaat is mooi vlak en bumper(lip) is heel flexibel.

Mijne is 4cm verlaagd maar sloopt daardoor wel alles voor me gevoel. Kan nu weer me stuurhuis gaan vervangen.. Auto heeft "pas" 160K gelopen.

Of het komt omdat het een alfa is natuurlijk maar volgens mij is het niet normaal. Evenals draagarmen, banden etc

Niet zozeer related, maar ik zag gisteren een 156 rijden waarvan de achterlichten 't niet deden en eronder wat LEDjes zaten, maar ik vond ze al wat raar geplaatst. Kom ik dichterbij, heeft 'ie 2 fietsknipperlichtjes op z'n kofferbak geplakt. :D
Was te laat om een foto te maken; had een goeie 'There, I fixed it..' geweest.

Heb wel nog ergens een filmpje op m'n telefoon staan van een 156 op de snelweg, waarbij de knipperlichten om de beurt link-rechts-links-rechts knipperde. Dacht eerst dat die knakker me liep te flashen (phun intented)..

Ik kan niet eens meer lager, wil nog 2cm rond om zakken...

Kut KW Schroefset :+

---

Anyway:

6522841951_0b01eef268_o.jpg

6522849329_127c985eaa_o.jpg

6522842149_6726c59afe_o.jpg

6522842769_f022c62288_o.jpg

6522847103_b57cc92592_o.jpg

6522848489_ab278cf15b_o.jpg

Die velgen verpesten he :(
6522845649_fec3f7fc15_o.jpg

6522849115_8ca039a604_o.jpg