Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
Omdat 99/100 sjonnies het niet kunnen betalen :*??

Airride vind ik persoonlijk ook een nep :+ Je bent laag of je bent het niet, simpel.

Als je moet rijden en en je doet je wagen om hoog omdat je dan "schade" maakt of het lastig vind, ga dan een 4x4 rijden...


---


matt_Miata_FL_3-900x600.jpg


matt_Miata_FL_6-900x600.jpg
 
Airride vind ik persoonlijk ook een nep :+ Je bent laag of je bent het niet, simpel.

Als je moet rijden en en je doet je wagen om hoog omdat je dan "schade" maakt of het lastig vind, ga dan een 4x4 rijden...

Wat een bullshit, je bent laag of niet? Met airride ga je nog lager dan met een schroefset. Het heeft alleen maar voordelen, je hoeft niet om te rijden en t kost je geen 10 carterpannen per jaar :+.. Als ik t die golf waard vond had ik dus echt wel airride genomen. Ik denk iig dat de meeste het 'nep' vinden omdat ze t zelf niet kunnen betalen :)
 
Nou, ik denk dat jullie het grootste nadeel aan airride vergeten. De wegligging. En daar blijft echt niks van over.
 
Nou, ik denk dat jullie het grootste nadeel aan airride vergeten. De wegligging. En daar blijft echt niks van over.

Schijnt, wat ik van horen zeggen heb, wel mee te vallen.

En over het airride verhaal, om even een voorbeeld te gebruiken, op een Golf 1 t/m 3 moet gewoon een schroefset. Maar vanaf de mk4 zou ik voor airride gaan, waarom weet ik ook niet maar zo zie ik het..
 
Als ik 't geld er voor had zou ik ook wel airride nemen. 100% :p

Sowieso als je je auto dagelijks gebruikt is 't makkelijker. En nu gaan er zeker mensen roepen "Dan moet je niet laag willen rijden", maar dat is imo onzin.
 
Nou, ik denk dat jullie het grootste nadeel aan airride vergeten. De wegligging. En daar blijft echt niks van over.

Ik heb r zelf geen ervaring mee maar wel veel gelezen op SW etc maar dat schijnt dus erg onderschat te worden, schijnt beter te zijn dan gedacht.. Sowieso zijn er maar weinig mensen die een auto verlagen met een schroefset vanwege de eigenschappen. 9/10 wil gewoon laag zijn.
 
Ik heb r zelf geen ervaring mee maar wel veel gelezen op SW etc maar dat schijnt dus erg onderschat te worden, schijnt beter te zijn dan gedacht.. Sowieso zijn er maar weinig mensen die een auto verlagen met een schroefset vanwege de eigenschappen. 9/10 wil gewoon laag zijn.

aad, kom der maar in 8P
 
Wat een bullshit, je bent laag of niet? Met airride ga je nog lager dan met een schroefset.

20110907204144!Challenge_accepted_Amazing_Feats_Fails_WIns_Lolz_and_A_Contest-s325x265-158648-535.png


Een schroefset kan net zo laag als airride hoor. Maar dat ligt aan het model van beide natuurlijk en het heeft net meer wat aanpassingen / parts nodig dan een airride kit. :) Heb diverse mensen al lager zien liggen op bijvoorbeeld Street Power dan een Audi / VW met bijvoorbeeld BSS Airride set op de "laagste stand".


Ik denk iig dat de meeste het 'nep' vinden omdat ze t zelf niet kunnen betalen

Dan zeg je dat ik bullshit blaat, maar dit komt er ook aardig in de buurt van.

Ik zou nooit airride gaan rijden want ik vind gewoon persoonlijk dat als je laag wil zijn, moet dat altijd zo zijn :)

Bedoel ik ken verschillend mensen die met een bodem speling rijden van maximaal bijvoorbeld 3cm
en die komen overal alleen duurt het wat langer dan de gemiddelde nederlander of de lucht rijder.
(Ik heb zelf 4,5cm over en het gaat prima :))

Who care's ? Dan ga je 5min eerder van huis :+

Maar het is eerder een voorkeur en wat je met je wagen wil gaan doen, dus iets wat persoonlijks is.

----

Maar goed het is een eindeloze discussie :p
 
De CRX kan letterlijk tot bodemplaat op de grond geschroefd worden. Maar issie dan vet? Maybe. Kan je ermee rijden? Nee.

Bij mij heb ik het zo geschroefd dat ik nog genoeg dempingsweg heb. Heb ook de toplagers verlast zodat de zuigers hoger in de dempers komen en niet tot de bodem kunnen slaan.

Ik rijd gewoon dagelijks met een grondspeling van 3.5 cm van subframe tot grond.
 
Je geeft naast je persoonlijke mening alleen nadelen

Maar dat doet Rocco ook, want omdat ik Airride nep vind kan ik het niet betalen ?

Anyway, om als voorbeeld te nemen: als ik 5 min. eerder van huis moet omdat ik weet dat het een "drempelweg" is maak ik er geen probleem van :)

Dus jouw is het misschien een nadeel. Voor mij iets waar ik me niet druk om maak want ik heb er voor gekozen.
 
Sowieso een discussie die beter maar in de doofpot gestopt kan worden. Niemand weet waar die precies over praat dus het blijft de hele tijd gissen (ik denk, ik hoop, ik gok, misschien).

Doe wat je mooier vind en mocht je er serieus over nadenken, win dan informatie in bij een expert oid:)


















Airride is wel voor homo's btw:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top