This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
Heb zelf ook dat type velg als die op de foto van johnnyP. De kwaliteit is opzich niet slecht naar mijn idee alleen ze zullen gevoeliger zijn voor stoepjes.
Zelf heb ik ze in 18inch 8J voor onder een VW bora.

Als het weer eens april is kunnen ze er weer onder.

Gewoon Schmidt kopen, nergens last van :+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=N5bw-C6NSrg&feature=related"]reel wheel schmidt - YouTube[/ame]

Over imitatie velgen..

Heb nu een saxo met steek 4x108, klote maat om leuke wielen voor te krijgen. In 4x100 is zo veel leukers te koop.
Aangezien ik toch een BBS achtig iets eronder wil kom ik toch bij imitatie wielen uit, liever imitatie zonder adapters als origineel met adapters.

Hij staat nu op OZ superleggera's, ook niet echt een lelijk wiel ofzo

BBS RS 121 8)

Dit is hem nu Zag net pas dat het geen 15'' maar 16'' OZ wielen zijn.

Hij is verder niet perfect, zijscherm beetje kleurverschil al is het in het echt bijna niet te zien. Heeft kleine schade gehad, motorkap, bumper + scherm zijn vernieuwd en gespoten. Vorige eigenaar heeft de montage zelf gedaan echter kan hij blijkbaar geen motorkap netjes hangen
Nu heb ik het geluk dat een vriend van me in de autoschade zit dus motorkap gaat eraf en word netjes teruggezet.
Zijn vooral schoonheidsfoutjes, heb ondertussen al een originele pookknop, nieuw grilembleem, nieuwe asbak (oude zat sticker op) en een korte originele antenne gescoord. Raamfolie gaat er ook af, iig de raamband en de folie van de portieren (ivm krassen in de folie en te ghetto naar mn zin).

Daarnaast een wiellagertje achter vervangen, koppelingset vervangen en verder is hij goed

Rijd wel prima eigenlijk en aangezien de km stand op 151000 staat en onderdelen/reparaties niet om over naar huis te schrijven zijn blijf ik er voorlopig lekker mee rijden denk ik :W

Ik zie weer werk voor de eerstvolgende beunmeeting

@Rowan, hahahah ja nou dat ga je niet mee maken Leg ik dat liever bij bij een motor of bij een andere auto over een tijdje. Had wel een set 3 delige OZ msw wielen op marktplaats gevonden in 4x108, zelfde uiterlijk als BBS en ook niet het minste wiel zo te zien.
Eerst technische even in orde maken en wat kleine dingetjes zoals de folie etc netjes maken.

@Robert, haha inderdaad! torsieas verlagen is niet het meest fijne werk dus ehhh liefhebbers?

-Hoe heb jij je zaterdagmiddag besteed?
-Oh velgen gemonteerd.
-En hoe rijdt het?
-Heb er niet mee gereden, heb ze zonder banden erop gezet en er een foto van gemaakt
-AAH je rijdt Honda?

:+

Status
Not open for further replies.