JohnnyP Vuurvos member 14 January 2012 #421 wahahhaha :W, ik haat velgen monteren, laat staan op deze manier
Mark.S Well-Known Member 14 January 2012 #422 eigenlijk is het toch ook nutteloos, ze passen toch altijd zonder banden, mits ze aan de binnenkant niet aanlopen
eigenlijk is het toch ook nutteloos, ze passen toch altijd zonder banden, mits ze aan de binnenkant niet aanlopen
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 14 January 2012 #423 Arne said: -Hoe heb jij je zaterdagmiddag besteed? -Oh velgen gemonteerd. -En hoe rijdt het? -Heb er niet mee gereden, heb ze zonder banden erop gezet en er een foto van gemaakt -AAH je rijdt Honda? :+ Click to expand... Kw00t waard
Arne said: -Hoe heb jij je zaterdagmiddag besteed? -Oh velgen gemonteerd. -En hoe rijdt het? -Heb er niet mee gereden, heb ze zonder banden erop gezet en er een foto van gemaakt -AAH je rijdt Honda? :+ Click to expand... Kw00t waard
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 14 January 2012 #424 Die banden moeten flink getrokken worden anders loopt t aan?
Mark. Well-Known Member 16 January 2012 #428 Heren, Ben een tijdje niet meer op SF.net geweest, maar heb een vraag. Iemand die weet wat de benaming is van deze velg?
Heren, Ben een tijdje niet meer op SF.net geweest, maar heb een vraag. Iemand die weet wat de benaming is van deze velg?
L leeon Well-Known Member 16 January 2012 #429 Zijn die niet van een bentley ? Edit: Lijkt er wel op maar is hem niet helemaal volgensmij
Wesley S. DE EMHAER BOY! 16 January 2012 #430 Dat is een ander model, want bij de Spur loopt de "inham" naar binnen en die jij post komen ze naar buiten zeg maar Bentley Continental GT / Flying Spur OEM Forged 19" (Chrome) - $2,328.30 Bentley Continental GT / Flying Spur OEM Forged 19" - $747.65 http://lawheel.com/store/catalogsearch/result/?q=bentley Last edited: 16 January 2012
Dat is een ander model, want bij de Spur loopt de "inham" naar binnen en die jij post komen ze naar buiten zeg maar Bentley Continental GT / Flying Spur OEM Forged 19" (Chrome) - $2,328.30 Bentley Continental GT / Flying Spur OEM Forged 19" - $747.65 http://lawheel.com/store/catalogsearch/result/?q=bentley
Mark. Well-Known Member 16 January 2012 #434 Sparen valt wel mee voor die 700 dollar. De auto heb ik in ieder geval al
Rowan Well-Known Member 16 January 2012 #439 Mark. said: Sparen valt wel mee voor die 700 dollar. De auto heb ik in ieder geval al Click to expand... En de wielen ook al? Anders mag je wel iets langer doorsparen dan die 700 dollar.
Mark. said: Sparen valt wel mee voor die 700 dollar. De auto heb ik in ieder geval al Click to expand... En de wielen ook al? Anders mag je wel iets langer doorsparen dan die 700 dollar.