Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
Gvd check k net me velgen, is er uit die van RV een mini hapje uit.. Geen id hoe t kan, heb nog nooit zo voorzichtig gereden als nu :X .. Word maar weer tijd voor winterbanden :+

Koop maar eens nieuwe :) Deze jongens gebruikte ze volgens mij vroeger ook onder DTM wagens. Zit ook een houdbaarheids datum op als ik me niet vergis

Iemand trouwens ervaring met tenten als autobandenmarkt? Voor de P-Zero's ging ik gewoon naar Profile want daarmee waren ze zelfs iets goedkoper. Maar kennelijk doen ze nogal goede zaken, want de prijzen die ik te horen kreeg waren wel 'ietsje' hoger dan ik had verwacht :P

Heb gisteren 4 nieuwe 18" op de auto van me pa gemonteerd, hij had ze ook via autobandenmarkt besteld.. Prima service!

Topbanden is ook prima.. Iemand nog aanrader voor een winterband? Iemand hier had laatst van die Dunlop SP 4d`s besteld ofzo toch?

ik las in de autovisie dat de goodyear ultra grip 8 als beste uit de test kwam. De nokian wrd 3 presteerde het beste in de sneeuw maar weer minder op nat wegdek.

6182578354_0b9a195912_b.jpg

Jammer van de verlichting en grille.

Status
Not open for further replies.
Back