HEERLIJK werd net gebeld door profile die mijn velgen heeft verkloot, de monteur heeft even zijn excuus aan geboden en krijg nu geen 2 maar 4 nieuwe velgen omdat hun het even fijn willen afhandelen.
omdat ik ze gecoat heb krijg je kleurverschil dus dat willen zeme niet aan doen
ik ben helemaalblij (ga er voor 2 nieuwe banden heen kosten 325 euro Bridstones en krijg 4 nieuwe velgen er bij)
:| Leuk, iemand velgen proberen te verkopen die er echt NIKS van begrijpt. Wil niet geloven dat een 7" breed wiel met ET43 past op zn wagen, waarvoor ET48 de officiele ET is.
ERG.
Hij gaat nu aan de leasemij vragen of het mag Wat een brave borst 8)
:| Leuk, iemand velgen proberen te verkopen die er echt NIKS van begrijpt. Wil niet geloven dat een 7" breed wiel met ET43 past op zn wagen, waarvoor ET48 de officiele ET is.
ERG.
Goodyear eagle f1 assy 2 (is nog niet zo lang uit) kan ik je erg aanbevelen, komen ook goed uit testen etc. Heb ze onder mijn lexus maar burnen gaat toch wel een stukkie moeilijker
Ik ben ook toe aan precies dezelfde type bandjes haha!
Heb nu potenza, zit nog een kleine 3 mm op maar in de regen is het echt helemaal niks... Kan dus ook wel kloppen gezien de slijtage, maar dit is mijn enige ervaring met de band dus meer kan ik er niet over zeggen
Ik kan nog aan een setje nieuwe goodgear eagle F1 banden komen, denk dat ik daar maar voor ga
heb ik ook gehad, goede grip maar slijten ook erg hard!