Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
Heb al sportonderstel, is -30 geloof ik, zat laatst al met de voorbumper aan de grond :o. Wielkasten zijn nu al bijna netjes gevuld vind ik. Wordt precies goed denk ik, deze band is 13mm groter in omtrek tov de huidige 205/55-16.

Om bepaalde redenen gekozen voor de 2 ipv 3 of 5 ? Fijne banden Conti's. Ben ook wel te spreken over de 225/40 18 Sport Contact 3's @ S3 :)

Heb ook de 3 onder mijn Supra.
Van het weekens op zandvoort goee kunnen hoeken ermee. En geen uitbreker gehad met de bocht uit komen.
Als ze warm zijn plakken ze goed.
Ze slijten alleen ook erg hard.

Sport_Contact_2_ad.jpg

Conti Sport Contacts 2 gekocht, 235/40-18.

Voor om deze wielen, A8 wintervelgen:

[ir]http://img180.imageshack.us/img180/8214/afb004yp1.jpg[/ir]

Wordt wel wat denk ik :)

Hooglansverdichten :~

Fuuuuuuuuck... Ik dacht gewoon dat het eraan zat te komen dat m'n banden vervangen moesten worden, maar omdat ik de auto meestal aan de rechterkant van de weg zet heb ik eigenlijk alleen een paar keer de banden aan de linkerkant bekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de banden op dezelfde as wel even hard zouden slijten en was ook nog vooral bezorgt over de voorbanden die bijna op zijn. Blijkt door een verkeerde uitlijning de binnenkant van de band rechtsachter gewoon tot op het canvas te zitten :X :X :X

Je ging toch leasen? Neem hem dan gewoon met Dynamic pakket en 18 inch Vancouver's.

En dan valt Candy white af, want een zilveren / grijze velg hoort niet onder een witte auto ;) Reflex Silver is wel mooi op zo'n station icm Vancouvers.

Ik zou toch n keer voor een fiets gaan kijken Joost :D

Dacht dat het met een auto met wat minder ervaring qua kilometers en leeftijd wel minder zou zijn.. :+

Toch het voordeel van een nieuwe auto lijkt me, weet je tenminste precies waar allemaal aan geklooid is. Denk wel dat het erg anders gaat rijden op de terugweg :rolleyes:

Mwah valt imo wel mee, het is ook een highline dus dat scheelt toch al weer iets qua looks, kon gelukkig ook xenon e.d. meebestellen dus al met al nog best aangekleed. Wil er alleen voor de zomer leuke velgen bij hebben, en ik vind die BBS reps in het antraciet nog steeds erg mooi. OEM velgen vind ik tot nu toe vrij weinig aan, ja die rs6 laten coaten in het antraciet lijkt me dik. De rest boeit me weinig.

Je ging toch leasen? Neem hem dan gewoon met Dynamic pakket en 18 inch Vancouver's.

En dan valt Candy white af, want een zilveren / grijze velg hoort niet onder een witte auto ;) Reflex Silver is wel mooi op zo'n station icm Vancouvers.

Ik had de meerdere paginas even over het hoofd gezien en dacht dat ik onder je post reageerde :p

Maargoed, ik zie nu dat je voor een Bluemotion kiest. Jammer joh :p Pakketvoordeel ook opgemerkt trouwens bij de Golf?

Sport_Contact_2_ad.jpg

Conti Sport Contacts 2 gekocht, 235/40-18.

Voor om deze wielen, A8 wintervelgen:

[ir]http://img180.imageshack.us/img180/8214/afb004yp1.jpg[/ir]

Wordt wel wat denk ik :)

:| Geld overgemaakt met PayPal voor de wielen. Dag ervoor nog contact gehad met de DUitse verkoper voor de definitieve prijs, krijg ik gisteren een mail dat de wielen toch al weg zijn. Gelukkig werd het geld wel meteen teruggeboekt.

Gisterenavond dus maar een setje OEM 18" S-Line wielen opgehaald, voor de prijs van 2ehands imitaties :D Man wist duidelijk niet wat hij verkocht :P

[ir]http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3410/81/33522540079_large.jpg[/ir]

Het is niet heel spannend idd, maar ach. Bij mensen die als advertentietitel alleen de bandenmaat hebben, en velgen banden noemen, is het meestal goed zaken doen :D

Heb m'n 120D verkocht en ga tijdelijk met een A4 B5 rijden .
Iemand een leuk voorstel qua velgen ? Ik dacht zelf aan S4/RS4 of BBS CH ..

Status
Not open for further replies.
Back