Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
ik had 2 weken geleden sollicitatiegesprek bij profile tyrecenter in Zoetermeer, en had daar ook al gevraagd,en die zei dat ze niet kon aangezien ze geen banden die groter is dan 16 inch doen.

Ben je daar aangenomen? Dan ga je m'n lupo nog wel een paar keer tegen komen denk ik.

gaat ie op je achterbank liggen// ohja arne leuk maar nehh.. mij t niet waard.. zoveel waarde hecht ik niet aan auto's :)

gvd, ik woensdag naar profile tyrecentre in zwolle 2 nieuwe achterbandjes er op, geen probleem was hun antwoord.
haal ik gister me auto weer op kom ik savonds aan het kijken zijn de bout gaten stukken vanaf gebroken(moeilijk uit te leggen maak strax wel ff foto)

dus ik er vandaag weer heen verhaal uit gelegd, in eerste instantie kreeg ik tehoren dat de schade er al aan zat.
ik er tegen in dat het niet zo was toen die kerel maar even mee genomen naar de auto en laten zien dat het "verse" schade is
toen monteur die de banden had gewisseld er bij gehaald en die bekende ze beschadigd te hebben.

conclusie krijg 2 nieuwe achtervelgen:):)

dan nog klagen dat de kleur niet hetzelfde is, of de auto anders rijd... en laat ze maar 4 nieuwe velgen vergoeden prutsers...

ja inderdaad vind het al mooi dat er 2 nieuwe komen maar nu nog de kleur aangezien ik "me oude" velgen heb laten coaten vorig jaar rond deze tijd.

Wat een bullshit zeg.... ben je automonteur van beroep? Ik weet nog wel wat garages in de regio die monteurs zoeken.

Iemand interesse in mijn velgen? bbs LM rep. breedset 19''

[ir]http://i55.tinypic.com/f56j4g.jpg[/ir]

5x112

8,5J / 9,5J 235/35/19 rondom, 4000km oud

Auto verkoop ik met originele velgen denk ik.... of iemand moet hem zo willen? Mag ook.

Ik heb er toen 1050 voor betaald... als ik er 700 voor krijg vind ik het best.
Banden: durun. (klinkt erg B, maar is eigenlijk best goed spul!)

Wat een bullshit zeg.... ben je automonteur van beroep? Ik weet nog wel wat garages in de regio die monteurs zoeken.

Denk anders dat ze bij Profile in Den Haag ook wel iemand kunnen gebruiken. Keer of 5 proberen te bellen: 'al onze medewerkers zijn in gesprek...' en de ene keer dát ik iemand aan de lijn kreeg zou die me terug bellen om een prijs te laten weten. Dat telefoontje heb ik nooit gehad. Vervolgens een mailtje gestuurd, maar dat is ook alweer een halve week geleden en ook daar heb ik nog geen antwoord op gehad :|

ik heb alleen autospuiter diploma, wou wel automonteur gaan doen maar dat was niet mogelijk dat is mij verteld, omdat ik dingen bij de motor niet kan horen(tikken enzo)

dat is idd bullshit, maar ik geef het niet op, ik blijf verder zoeken:P

Nouja opzich snap ik dat wel.
Als je een proefritje maakt in een auto die je net hebt gefixed, dan kan jij dus niet horen of het blok goed loopt... of er draagarmen tikken, remblokken piepen en dat soort dingen.

Dat is niet handig idd :P

volgens mij kan een garage in aanmerking komen voor vergoeding, als ze een ''speciaal/beperkt'' iemand in dienst hebben. En dat ben jij met je gehoor dus ook.

als je staat ingeschreven bij cwi/uwv of hoe dat ook nu mag heten... zou ik het daar even aangeven, die kunnen je dan verder helpen... dan word het een stuk verleidelijker voor je toekomstige werkgever.

Mijn zusje is door een handicap ook deels afgekeurd, die subsidie bestaat idd maar geldt in haar geval alleen voor het eerste jaar begreep ik.

Status
Not open for further replies.
Back