Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
In de advert staat: 19''Inch velgen (orgineel passat CC - Ronal velgen)
Ze lijken me ook iets anders nu ik ff goed kijk..

iemand ervaring met v-maxx schroefsets?

volgens mij is het niet echt wat maar heb er zelf geen ervaring mee..

ik heb een alfa 147 en wil die al heel lang plat op de bek gooien zoals dit:

tp://i56.tinypic.com/2e0uzox.jpg

en dan breedset bbs LM eronder.

ik heb een alfa 147 gta gehad en daar zat eibach rondom en dat was echt fijn spul het sloeg niet door en ik kon nog vrij vlot over de klinkerwegen e.d.

maar ik heb geen zin om weer 900,- voor een schroefset uit te geven vandaar mijn vraag

edit:
zelf ff ht voor de 'link' zetten ik kan geen links plaatsen ;)

Zeau, net 16x Dunlop Wintersport 4D's besteld. :P 3D beviel erg goed en de 4D moet alleen maar beter zijn.

Groupbuy ftw! En nu zijn ze nog betaalbaar ten opzichte van wanneer er sneeuw ligt :D

Waar gehaald? Dunlops (Sport nogwat..) op de 17" TI's zijn wel ver op, dat gaat echt niet goedkomen als ik daar in de winter mee door ga rijden.. :x

remcol,

heb ook een v-maxx rijd opzich wel fijn heb er geen klagen over, rij alleen bijna 26.000 in het jaar dus dan ga je je er wel een keer aan ergeren aan dat stuiteren verder prijs/kwaliteit geen klagen!

:P

[ir]http://i56.tinypic.com/2e0uzox.jpg[/ir]

Zo laag wil je dus niet heh.. Mijn 156 stond nog wel een paar cm hoger en daarmee was het al drama als het ging om bandenslijtage (camber niet te stellen: hoe lager hoe meer camber -> banden vreten) en om de zoveel tijd wel een ashoes dood. Zo laag als die 147... dan krijg je dit soort dingen:

[ir]http://img535.imageshack.us/img535/8797/060320101238.jpg[/ir]

Veertoren volledig verrot door de klappen die het ding te verduren krijgt :x

Was deze auto trouwens, hier zie je ook goed hoe de voorwielen eronder zitten kwa camber.

[ir]http://img34.imageshack.us/img34/938/img0042dvd.jpg[/ir]

Maar mocht je zover willen, die is met een Weitec set geloof ik en nog niet op de laagste stand. Camber zou je nog op kunnen lossen door de fusee aan te passen, zeg maar ombuigen om wat te compenseren. Is geen gietstuk dus dat schijnt te kunnen. Ashoezen blijft gewoon klote, maar ik geloof dat er soms Fiat Marea hoezen gebruikt worden omdat die sterker zouden moeten zijn. Maar dan nog, als je het echt van plan bent: succes met de drempels! :P

Je wil een 147 echt niet zo laag hebben idd, ik heb ook een schroefset gehad maar de banden waren echt binnen no time versleten..

Heb overigens weer een setje verlagingsveren en 17" Selespeed velgen gekocht, van et weekend wel ff wat foto's als het eronder zit :)

Je wil een 147 echt niet zo laag hebben idd, ik heb ook een schroefset gehad maar de banden waren echt binnen no time versleten..

Heb overigens weer een setje verlagingsveren en 17" Selespeed velgen gekocht, van et weekend wel ff wat foto's als het eronder zit :)

Van de week komen er onder de 156 ook nieuwe veren (en dempers) die 30mm lager zijn dan origineel. Komt ongeveer gelijk te staan zoals ie nu staat eigenlijk, maar dan alles nieuw en vooral heel wat minder week :P

En ik wil die wielen echt een keer zwart spuiten, lijkt me wel vet :+

Ik heb een setje koni geel met skunk2 coilovers te koop gezien met verlengde tophats. Dat is toch wel heel erg aantrekkelijk. Mooi set om te tracken.

Status
Not open for further replies.
Back