Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Nog wat "RS" klonen

OZ Vega's

OZ-Vega.jpg


Impul ProMesh (oid)

ImpulPromesh2.jpg


Southern Ways Mesh

SouthernWaysCorvette.jpg


Weds Professor

WedsProfessor.jpg


BBS E50-E49

BBS-E49.jpg


Enkei 92

Enkei92polished.jpg


Compomotive CXN

COMPOcxn.jpg



Epsilon Mesh

EpsilonMesh.jpg


SSR Reverse Mesh

SSR-ReverseMesh.jpg


En deze vond ik ook wel interessant

Potenza

Potenza.jpg
 
Last edited:
Je kan beter juist niet meedoen met de mode, kijk maar eens naar foto's van oude meetings, zie je de meest waanzinnige dingen....En dat zwart met rood is gewoon tijdelijk..Net als 3 spaaks velgen, was vroeger ook stoer.

En daarom is het juist slim om tijdloos te tunen :p
 
Trouwens, wat is er met je Golf gebeurt Rowan:O. jammer dat je velgen geen 5*100 waren, anders had je een koper gehad:p
 
@Wokkel:

[IR]http://i38.tinypic.com/2j6965y.jpg[/IR]
Deze auto was vroeger van maatje van mij, met dezelfde Borbet velgen volgens mij...

Meer foto's op aanvraag ;)
 
Zou je het niet met Adapterplaten kunnen oplossen?
Zoiezo vind ik ze niet super, zo op de foto staat het wel leuk.
Maar het is 16" en ze zijn smal..

Ik zou voor brede "17 inch'es gaan 8) zoals de new-skool Schmidt's

Adapters!

Dit kon volgens hem niet. Ik ga er toevallig zometeen nog naar toe, dus zal eens vragen hoe het exact zit. Ik begreep toen van hem, dat adapterplaten niet de uitkomst konden bieden (Ik geloof dat ik toen ook vroeg)

Dus vanavond duidelijkheid:p

Ik zou ze zelf best graag onder m'n golf willen hebben namenlijk, maar die hoop had ik toen maar opgegeven.
 
Trouwens, wat is er met je Golf gebeurt Rowan:O. jammer dat je velgen geen 5*100 waren, anders had je een koper gehad:p

Ditmaal is de uitlaat kapot gegaan. Ik heb helemaal geen zin meer om verder te gaan met die golf dus er komt in de loop der tijd wel weer een andere (die wel mooi in de lak staat :#)
Tot die tijd kan ik het geld van de velgen wel mooi bijleggen voor een andere motor :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top