Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Ok, er is duidelijkheid nu.

Het gaat dus om een Caddy mk1 met 4*100 steek.

Voor zijn de astappen op steek 5*100 bijgeboord (Naast de orginele 4*100 steek). Vervolgens is er inderdaad een adapter tussen geplaatst met steek 5*100 naar 5*123.

Achter zijn de remtrommels bijgeboord naar 5*123 en daar zijn weer nieuwe draadeinden in geperst.


Wat de exacte ET waarde vervolgens is van de Porsche velgen weet ik niet.
 
hreold7194ry3.jpg



1991 folder...

tirerackbbsjy4.jpg
 
Ligt ook aan je verlaging. Maar ik denk 16". Die zijn wel achterlijk duur meestal, zeker in 4x100.
 
tja de verlaging word echt niet extreem want dat gaat ook niet echt met een E30 maar word gewoon netjes zodat de wielen de kasten mooi vullen..

Denk dat ik ook gewoon voor 15inch ga...
 
Haha, toen waren die dingen al kneiterduur!

Denk nog wel duurder in verhouding. $3000 in 1991 was iets van Fl6000 toen. Zou nou nu dan nog rond de €3000 zijn, inflatie niet meegerekend.

Als je in 1991 RSjes had, was je stinkend rijk.

Velgen waren toen sowieso al bijzonder onder een auto, laat staan zulke.
 
Joure, maar in Sneek zit tegenwoordig ook een erg foute zaak, waar ik alleen de naam ff niet van weet.
 
52,3 om precies te zijn. Maar er zijn er ook met 23 dacht ik...Die wil je dus niet.

de c2 velgen zoals die van mij, hebben een et van 52,3 en dan heb je ook nog de s4 (gullydeckel) en die hebben een ET van 65 :) had wel al eens iets gehoord over die et van 23, maar daar kun je vrij weinig mee. Als je ook nog adapters moet hebben, dan zul je dus moeten omboren oid.

Ik heb trouwens ook adapters, werkt super :W 2x20mm en 2x25 (4x100 ->5x130)
 
Ik zou 'em niet zelf zo maken, maar 't ziet er zeker niet verkeerd uit. Spiegels zou ik er wel aftrappen, dat zoiezo, en die sideskirts, tjsa...
 
Spiegels en normale zijskirts en hijs vet.
Hier in de showroom heeft tijdenlang een Focus Wagon MS design gestaan, ook een zwarte en die was ook erg vet al.
Wel fraai die ST voorbumper erop :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top