Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Mn ma had vd week ook ineens nieuwe velgen :rolleyes:. Ze moest alleen nieuwe voorbanden, maar die meneer bij bandencentrum vertelde dat met dit weer winterbanden echt noodzakelijk waren. Dat kwam allemaal haar veiligheid ten goede :+. Dus set staal + winterbanden er onder, en die gare LM velgen liggen nu in opslag :X. Mooiste is nog dat die auto 40km per week rijdt en nooit snelweg ziet.
 
Mn ma had vd week ook ineens nieuwe velgen :rolleyes:. Ze moest alleen nieuwe voorbanden, maar die meneer bij bandencentrum vertelde dat met dit weer winterbanden echt noodzakelijk waren. Dat kwam allemaal haar veiligheid ten goede :+. Dus set staal + winterbanden er onder, en die gare LM velgen liggen nu in opslag :X. Mooiste is nog dat die auto 40km per week rijdt en nooit snelweg ziet.

Waar geweest?
 
Voor stalen wielen + nieuwe banden en montage valt dat idd wel mee. Neem aan dat het geen hakkietakkie banden zijn?
16" mini staal :p
 
Ik snap niet dat er nog niemand is die het andersom doet idd, rand in kleur, hart gepolijst8)

Ik heb net nieuwe randen besteld dus laten we dat maar niet doen:+
Het zal vast ergens leuk op staan maar ik wil liever toch bling bling randjes:p
+ hart polijsten? veel succes;) verdichten kan wel maar ik vind het net niet het..
 
medium



FF geen grap...:~DAMN!
 
Pfuw maar denk dat het op een oude auto niet zo mooi zal staan.. wel leuk om er 4 onder de kerstboom te vinden opzich staat leuk:W

Dat is denk ik ook 15 Inch?
Vind de Rsjes in 15 meestal het mooist:) alleen op een auto eerder 16:p
Morgen me randjes:~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top