Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
bbs_rr_matt567_05.jpg
??
 
nee deze bedoel ik niet, dit zijn ook andere, er is hier een tijdje geleden een audi 80 volgens mij met VOLLEDIG zwarte velgen alleen de boutjes chroom.
 
Ik kan nu 2bbs rs 3,5 inch randen kopen, nu zegt de verkoper dat ik met mijn 7inch wiel op 9,5 breed uitzal komen. Wat ik wil hebben.
Maar als ik het zo even uitreken simpel 7 + 3,5 = 10,5 dit is dus te breed..

Doe ik het nu fout zo te rekenen of?
 
Ik kan nu 2bbs rs 3,5 inch randen kopen, nu zegt de verkoper dat ik met mijn 7inch wiel op 9,5 breed uitzal komen. Wat ik wil hebben.
Maar als ik het zo even uitreken simpel 7 + 3,5 = 10,5 dit is dus te breed..

Doe ik het nu fout zo te rekenen of?

Wat voor BBS nummer hebben je wielen origineel?
 
Wss is je originele rand 1" dus excl buitenrand is het hart/binnenrand 6" dan kom je met een 3,5" buitenrand op 9,5".

001 heeft origineel iig een 1" buitenrand.
 
nee deze bedoel ik niet, dit zijn ook andere, er is hier een tijdje geleden een audi 80 volgens mij met VOLLEDIG zwarte velgen alleen de boutjes chroom.

ja die kwam van mij af, maar ik kan hem niet meer vinden op mn pc :+ k weet wel dat ik hem @ E46fanatics in het oldskool topic heb gevonden
 
pfff dilemma.. ik heb een rode honda civic ek en wil nieuwe velkgen aanschaffen..
ik heb een verlagings setje van 60mm rondom gemonteerd..
maar nu twijfel ik om de maat.. 15 inch of 16 inch..

16inch, mooiste onder een EK!

Wat voor ek heb je trouwens? 3? 4?
 
wat houdt dat ''hoogglans verdichtte'' nou eigenlijk precies in?

Ik dacht altijd dat het zo was dat je dan de velg uit elkaar haalt, alles polijst en weer in elkaar zet (verdichten?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top